رئیس پلیس راه مازندران گفت: انتظار داریم باتوجه به حجم خودروهایی که روز گذشته وارد مازندران شدند، شاهد ترافیک سنگین در محورهای کندوان، هراز و کیاسر باشیم.
کد خبر: ۶۳۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 27 July 2018

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: با توجه به حجم خودروهایی که روز گذشته وارد مازندران شدند انتظار داریم شاهد ترافیک سنگین در محورهای کندوان، هراز و کیاسر باشیم که توصیه ما به مسافران این است زمان بازگشت از سفرها خود را به عصر و یا صبح فردا موکول کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته از ظهر روز چهارشنبه آغاز شد، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود، یادآور شد: معمولاً در عصر روز جمعه شاهد ترافیک در محور کیاسر هستیم که محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح تابستانه پلیس راه لازم است به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند تا شاهد مشکلی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار