استاندار کرمانشاه از اعضای شورا‌های شهر‌ها خواست که تمام تلاش و جدیت خود را برای عمران و آبادانی شهر‌ها بکار گیرند و با دعوت و زمینه سازی برای سرمایه گذاران نسبت به جذب سرمایه گذاری تلاش کنند.
کد خبر: ۶۵۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 02 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ مهندس هوشنگ بازوند در ديدار با شهردار و شوراي اسلامي شهر روانسر، اظهار داشت: مردم براي عمران و آباداني شهرها در انتخابات شوراها به افراد راي مي دهند لذا مردم توقع و انتظار دارند كه اعضاي شوراها با پرهيز از كارهاي سياسي و سخنراني، تنها به انجام كارهاي عمراني و آباداني شهرها بپردازند زيرا شورا يك پارلمان محلي است كه وظيفه تلاش براي توسعه فضاي شهري و عمراني دارد.

وي با اشاره به واگذاري اختيارات به شوراها براساس قانون اساسي، گفت: قانون اساسي يكسري اختيارات دولت ها را به مردم واگذار كرده و اين مردم در انتخابات قدرت و اختيار خود را به چند نفر برگزيده و منتخب در شوراها مي دهند لذا شوراها وظيفه دارند كه با تمام وجود براي توسعه عمراني و اقتصادي شهرها تلاش كنند.

استاندار كرمانشاه از اعضاي شوراي اسلامي شهر روانسر خواست كه با توجه به ظرفيت هاي گردشگري اين شهر به رونق اقتصادي و عمران و آباداني آن با دعوت و زمينه سازي براي توسعه سرمايه گذاري كمك كنند.

مقام عالي دولت در استان تصريح كرد: همواره از مسئولين و مديران استان خواسته ايم كه براي جذب سرمايه گذاري همكاري و همراهي مناسبي داشته باشند و هم اكنون فضا براي ايجاد سرمايه گذاري در استان فراهم است.

مهندس بازوند با اشاره به وجود يكي از ظرفيت هاي مهم گردشگري در شهر روانسر مانند سراب روانسر گفت: اين سراب داراي ظرفيت بسيار مهم و بزرگي براي توسعه گردشگري در اين شهر است كه اعضاي شورا مي توانند با ارائه راهكار و برنامه ريزي توسعه فضاي گردشگري روانسر را فراهم سازند.

وي همچنين از اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها خواست كه به مطالعه قانون شهرداري ها و شوراها اهتمام داشته باشند.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: مردم در انتخابات فقط به عملكردها راي مي دهند و با كسي هم تعارف ندارند لذا اگر فردي خوب كار كند در انتخابات بعدي دوباره به وي راي خواهند داد و اگر خوب كار نكند به افراد ديگري راي خواهند داد.

استاندار كرمانشاه همچنين با توجه به درخواست شهردار و شوراي اسلامي شهر روانسر جهت مساعدت و كمك مالي به اين شهر موافقت و دستورات لازم را براي تخصيص يك ميليارد تومان براي توسعه فضاي شهري اين شهر صادر كرد.

وي در ادامه گفت: اگر شهرداري روانسر با كمبود ماشين آلات نيز مواجه است دفتر شهري استانداري با در اختيار گذاشتن اين ماشين آلات به اين شهرداري برنامه هاي خود را دنبال و پيگيري كند.

وي همچنين از دفتر شهري استانداري خواست كه هر 15 روز يكبار مقدمات برگزاري نشست شهردار و اعضاي شوراي اسلامي هر كدام از شهرها و شوراها با استاندار را فراهم سازد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار