حجت الاسلام غلامی در نشست ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان بسیج قشم گفت: بسیج نیروی آماده ، زبده ، منطقی و همراه با عقلانیت است که در تمام مراحل انقلاب امتحان خود را پس داده است .
کد خبر: ۶۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 24 July 2015
به گزارش تابناک، حجت الاسلام غلامی در نشست ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان بسیج قشم گفت: بسیج نیروی آماده ، زبده ، منطقی و همراه با عقلانیت است که در تمام مراحل انقلاب امتحان خود را پس داده است .
 
وی افزود : بسیج در شهرستان قشم در اجرای برنامه های فرهنگی و در زمینه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده است و امروز بسیج مصداق حبل متین است که هر کس خود را به آن برساند در صف یاوران ولایت قرار خواهد گرفت.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم خاطر نشان کرد: دشمنان با هر ابزار و وسیله ای به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند اما تا وقتی که بسیج در میدان باشد ، همه توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه اختلاف بین شیعه و سنی جزء حربه های دشمن برای تفرقه بین امت اسلامی است ، بیان داشت: هر کسی که به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی باشد مسلمان نیست و یقین بدانیم که این اختلافات از اتاق فکرهای آمریکا و انگلیس سرچشمه می گیرد.
 
امام جمعه موقت قشم بسیج را محلی برای پرورش تفکرات اسلام ناب عنوان نمود و اظهار داشت : با تفکر بسیجی و به برکت خون شهدا بود که دشمن مجبور شد پای میز مذاکره بیاید و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد و امیدوارم همه علما و روحانیون برای تقویت بسیج تلاش و همکاری نمایند.
 
نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان در روز چهارشنبه با حضور علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان و سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در مرکز رشد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار