بسته محترمانه تابناک؛
تابناک: مدیران سازمان انتقال خون از خون ندادن خانم ها حسابی نگران اند و سعی دارند با فرهنگ سازی بانوان ترغیب کنند که یک سری به سازمان آنها بزنند و خون اهدا کنند.
کد خبر: ۷۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 01 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در میان خبرهایی که هروز با آنها روبرو می شویم و هرکدام پیام های خاص خود را به مخاطب منتقل می کند گاه جای خالی برخی حرفها در حاشیه این خبرها احساس می شود.

ملاحظات سیاسی، تعارفات بین مسئولان و بین سازمانی و شاید هم محافظه کاری مدیران این جای خالی را رقم می زند و برخی از حرف های نگفته خبرها را به حاشیه می برد.

حرف هایی که تابناک در نظر دارد با عنوان "محترمانه" به آنها پرداخته و از قول مخاطبان خود با صاحبان حرف و خبر سخن بگوید.

محمدرضا خبوشانی مدیرعامل سازمان آرامستان اصفهان در مصاحبه ای از روند دریافت مالیات بر ارزش افزوده از خدمات آرامستان از مردم انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر خدمات آرامستان مشمول 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می شود.

به این مدیر باید خیلی محترمانه بگوییم که مالیات برارزش افزوده از آن دست واژگانی بود که خیلی به داد ما ایرانی ها رسید و اگر نبود الان پای خیلی از گرانی ها و کم گذاشتن از خدمات به مردم، لنگ میشد!!.

بالاخره همیشه در فرهنگ ما ایرانی ها یک سری کلمات بار خیلی از مشکلات را به دوش می کشند که مثلا همین مالیات برارزش افزوده هم یکی از آنهاست!.

حالا مالیات بر ارزش افزوده یک جانفشانی هم کرده و پایش را به جایی رسانده که کمتر کسی با پای خودش به آنجا می رود.

بله! قبرستان. مالیات بر ارزش افزوده خودش با پای خودش این از خودگذشتگی را کرده و برای جور شدن بهانه گرانی خدمات در آرامستان ها خودش را به قبرستان رسانده است و حالا شما دنبال سر به نیست کردنش هستید؟!.

طبیب پور، مدیر اهداکنندگان خون استان اصفهان این هفته آمار جالبی از خون ندادن خانم ها داد و گفت: 50 درصد از مصرف‌کنندگان خون را بانوان تشکیل می‌دهند اما زنان اهداکننده سهم دو درصدی دارند.

مدیران سازمان انتقال خون از خون ندادن خانم ها حسابی نگران اند و سعی دارند با فرهنگ سازی بانوان ترغیب کنند که یک سری به سازمان آنها بزنند و خون اهدا کنند.

محترمانه به مسئولان دلواپس خون بگیر می گوییم که آخر اگر وضعیت جسمی بانوان به اندازه ای خوب بود که بخواهند خون اهدا کنند که دیگر نیمی از مصرف کنندگان فرآورده های خونی را خانم ها تشکیل نمی دادند!.

شعرباف، مدیرعامل سازمان قطار شهری در جمع خبرنگاران در موردخط دوم متروی اصفهان و مسیرهای جایگزین آن با بیان اینکه مسیر عبدالرزاق در این زمینه مطالعه شد که مباحث میراثی و بافت این محور به مراتب پیچیده‌تر از محور میدان امام (ره) بود، گفت: تنها گزینه این است که میدان امام (ره) را دور بزنیم.

خدا به داد میدان نقش جهان برسد! خیابان چهارباغ که از اول اجرای پروژه حرف از دور زدن و اینطور صحبت ها نبود، آخر کار مجبور شدند دورش بزنند، دیگه تکلیف میدان نقش جهان که از همین اول کار معلوم شده است!!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار