رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، از برگزاری جشنواره برند استان خبر داد و گفت: باید گام‌های اساسی برای معرفی محصولات تولیدی استان که ظرفیت برند شدن را دارند، برداشته شود.
کد خبر: ۷۰۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 25 January 2019

امیرحسین نظری از برگزاری جشنواره برند در استان خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره که ثبت نام آن به صورت الکترونیکی و ثبت در سامانه است، محصولات صنفی و تولیدی استان معرفی خواهند شد.

وی افزود: در خصوص برگزاری جشنواره برند خوزستان جلساتی با اعضای کمیته برگزاری این جشنواره برگزار شده و برای ثبت نام در این جشنواره 14 شاخص تعریف شده است .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص مراحل ثبت نام در این جشنواره تصریح کرد: کلیه مراحل جشنواره برند اعم از ثبت نام، داوری و رای‌گیری آن به صورت الکترونیکی و از طریق سایت جشنواره صورت می‌گیرد و در این زمینه پلیس فتا نیز ناظر بر کار است.

نظری عنوان کرد: تبلیغات برای ثبت نام در این جشنواره از تاریخ 22 دی ماه شروع شده و تاریخ فراخوان و شروع ثبت‌نام از 15 بهمن ماه تا 15 اسفندماه به مدت یک ماه است. همچنین تاریخ اعلام نتایج داوری و آغاز رای‌گیری 18 فروردین ماه 98 در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به پتانسیل‌های موجود در محصولات تولیدی استان به منظور برندسازی و لزوم معرفی آن‌ها خاطرنشان کرد: برخی محصولات تولیدی استان این پتانسیل را دارد تا به صورت برند معرفی شوند و این موضوع شامل سوغات شهرستان‌های استان نیز است و در این زمینه باید گام‌های اساسی برای معرفی محصولات تولیدی استان که ظرفیت برند شدن را دارند، برداشته شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار