شهر کلن آلمان از فردا میزبان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ میلادی است و استودیوهای بازی سازی جهان بار دیگر برای معرفی بازی‌های خود دور هم جمع می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 04 August 2015
به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه بزرگترین کمپانی ‌های تولید و عرضه بازی های رایانه ای همچون ماکروسافت، الکتروآرتز، یوبی سافت و بیلزارد شرکت می کنند و از آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری رونمایی می‌شود، همچنین بازی‌سازان در کارگاه‌ها و سمینارهای آنلاین با مخاطبانشان به تبادل ایده می پردازند.
از ایران هم بنیاد ملی باز‌ی‌های رایانه‌ای با هدف شناساندن ظرفیت صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور در جشنواره گیمزکام شرکت می‌کند.
مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: نمایشگاه گیمزکام با نگاه صنعتی و تجاری به بازی‌ها در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، این نمایشگاه که از سال 2009 آغاز به کار کرده است و در حال حاضر بزرگترین نمایشگاه و رویداد بازی‌های ویدئویی در دنیاست.
هادی کافی افزود: سال گذشته تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه به 335 هزار نفر رسید و هم‌چنین بیش از 6 هزار خبرنگار و 700 شرکت از 88 کشور جهان در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.
وی با اشاره به سابقه حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه گفت: امسال نیز در بخش تجاری نمایشگاه شرکت می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: این بنیاد نمایشگاه امسال را فرصتی مناسب و متفاوت از سال های دیگر می داند.
کافی ادامه داد: با توجه به حل مسئله‌هسته‌ای و شرایط پساتحریم، بنیاد بازی‌های رایانه‌ای با برنامه‌ریزی گسترده در نظر دارد تا معامله‌ها و توافقات خوبی را با شرکت‌های بین‌المللی در این عرصه ترتیب دهد تا شرایط سرمایه‌گذاری در این صنعت در داخل کشور فراهم شود.
نمایشگاه گیمزکام 2015 میلادی آلمان تا 18 مرداد برپا خواهد بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار