رئیس بسیج دانش‌آموزی همدان گفت: تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها اقدامات خود را در کشورهای مختلف همسایه با هدف غافل کردن ما از مسئله فلسطین آغاز کرده‌اند ولی ما نباید از این موضوع غافل شویم.
کد خبر: ۷۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 07 August 2015

رئیس بسیج دانش‌آموزی همدان گفت: تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها اقدامات خود را در کشورهای مختلف همسایه با هدف غافل کردن ما از مسئله فلسطین آغاز کرده‌اند ولی ما نباید از این موضوع غافل شویم.

به گزارش فارس؛ آیین افتتاحیه دور دوم دوره آموزشی تربیتی یاوران ولایت به نام شهید مغنیه در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح برگزار شد.

رئیس بسیج دانش‌آموزی همدان با اشاره به اینکه طبق برنامه ابلاغیه از سازمان دانش‌آموزی مرکز باید دوره‌های تربیتی در استان‌ها انجام شود اظهار کرد: هدف از انجام این دوره‌ها تربیت و آموزش دانش‌آموزان دوم متوسطه است تا فرماندهی واحدهای پیشگامان مدارس را به عهده بگیرند.

منوچهر عبدالکریمی با بیان اینکه پس از اتمام دوره اول امروز در نخستین روز از آغاز دوره دوم هستیم افزود: هدف بلندمدت و اصلی دوره‌های تربیتی شهید مغنیه، آزادی فلسطین است.

وی با تاکید بر وضعیت نامناسب چندین ساله فلسطین گفت: تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها اقدامات خود را در کشورهای مختلف همسایه با هدف غافل کردن ما از مسئله فلسطین آغاز کرده‌اند ولی ما نباید از این موضوع غافل شویم البته باید گفت که تکفیری‌ها اهداف شوم دیگری نیز دارند.

رئیس بسیج دانش‌آموزی همدان در ادامه در خصوص طرح یاوران ولایت ابراز کرد: این طرح در پنج مرحله‌ ثبت‌نام و شناسایی، آماده‌سازی و گزینش، آموزش شبانه‌روزی در سه روز، بکارگیری و تداوم فعالیت و ارزیابی رشد انجام می‌شود که امروز دانش‌آموزان در مرحله آموزش شبانه‌روزی هستند.

وی ادامه داد: افراد در صورت موفقیت در دوره و کسب گواهی پایان دوره به سمت فرماندهی واحدهای پیشگامان منصوب می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه دانش‌آموزان یکی از سرمایه‌های عظیم ما هستند، گفت: امروز باید به امر آموزش و تربیت دانش‌آموزان به وی‍ژه دانش‌آموزان دختران اهمیت زیادی قائل شویم.

حسن آقایوسفی یادآور شد: طوری باید دانش‌آموزان را تربیت کنیم که به سوی زندگی جمعی سوق یافته و از تنهایی و افسردگی جدا شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی باید تمام تلاش خود را به سمتی سوق بدهیم تا بتوانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در پایان راه‌های مدیریت زمان را ارائه کرد و گفت: زمان مهم‌ترین عامل در موفقیت است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار