معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : پاکسازی و لایروبی بیش از ۷ هزار عدد منهول از جمله اقداماتی است که همزمان با عملیات شستشوی شبکه فاضلاب در سال ۹۷ انجام شده است.
کد خبر: ۷۳۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ 16 April 2019

لایروبی بیش از ۷ هزار منهول در شبکه آب و فاضلاب خوی در سال ۹۷
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی ابراهیم اصغرنژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی گفت :
پاکسازی و لایروبی بیش از ۷ هزار عدد منهول از جمله اقداماتی است که همزمان با عملیات شستشوی شبکه فاضلاب در سال گذشته انجام شده است.
وی همچنان افزود : سمپاشی و گند زدایی در منهول‌ها به تعداد ۷ هزار و۵۶۳ فقره را نیز از جمله اقدامات معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوی در راستای اجرای عملیات راهبردی و نگهداری از خطوط شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی در سال گذشته عنوان نمود .

اصغرنژاد تاکید کرد : شرکت آب و فاضلاب خوی در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبردی و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی ، عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.
اصغرنژاد افزود: مرئی سازی و هم سطح کردن دریچه های شبکه فاضلاب به تعداد ۴۰۲ فقره همچنین انجام شده است .
وی همچنان گفت : به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از چالش های زیست محیطی و شیوع بیماری های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخش اعظمی از خطوط شبکه و جمع‌آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از ۲۶۴ کیلومتر در سال ۹۷ شستشو داده شد .
مهندس اصغرنژاد اظهار داشت : عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام گرفت که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری در سال ۹۷ کاهش یافت .

اصغرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود به شستشوی ۲۷۳ کیلومتر از شبکه آبرسانی و خطوط انتقال آب در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت : حفظ کیفیت و بهداشت آب همواره از اصلی‌ترین اولویت‌های آبفای خوی است.

معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب خوی در پایان سخنان خود عنوان کرد: در همین راستا آزمایش‌های مختلفی ازجمله آزمون‌های شیمیایی، باکترولوژی، هتروتروف و کلرسنجی به صورت متناوب و مستمر روی مخازن و شبکه جمع آوری آب و فاضلاب در سال گذشته انجام گرفته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار