معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبرداد:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقات توان افزایی نجاتگران استان همزمان با هفته گرامیداشت هلال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 08 May 2019

محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: مسابقات استانی توان افزایی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با حضور ۸۵ نفر در چهار رشته جستجو و نجات شهری آوار برداری، جستجو ونجات در تصادفات جاده ای، اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه، جستجو و نجات در ارتفاع و فضای معلق در محل پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات استان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی و توان افزایی امدادی، افزود: در این مسابقات امدادگران و نجاتگران به منظور آمادگی و نمایش مهارت‌های امدادی و توان مقابله با هر گونه حوادث احتمالی به رقابت پرداخته و تمام تجربیات خود را برای اجرای بهتر عملیات ها، به کار بستند.

زارع سروی با اشاره به تلاش و انگیزه بالای امدادگران و نجاتگران در این دوره از مسابقات تصریح کرد: تلاش در جهت ایجاد انگیزه در اعضای امدادی به عنوان یک نکته مهم و سرنوشت ساز در ایجاد آمادگی برای پاسخگویی مطلوب در حوادث، همیشه باید مدنظر باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات از برترین تیم‌های شرکت کننده تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار