کد خبر: ۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 11 August 2015

تابناک کهگیلویه وبویراحمد یوسف آبسالان رئیس شرکت نیروی برق شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیردنا  گفت: پروژه های اجرا شده در چهار حوزه اصلاح شبکه ،شبکه سازی و تقویت ولتاژ و روشنایی معابر طرح ریزی و اجرا شد.

آبسالان گفت:با افتتاح شبکه توزیع و روشنایی روستای دشت رز همه 13 پروژه تعریف شده در سال جاری با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس شرکت برق دنا فرسودگی شبکه،افزایش جمعیت مشترکین و برخی ایرادات در شبکه های قبلی را دلایل تعریف پروژه های جدید عنوان کرد و افزود:شبکه های قبلی دیگر جوابگوی نیاز مردم نبودند.

وی ابراز داشت :وسعت سرزمینی و تعدد روستاهای شهرستان دنا موجب گسترش و طولانی شدن خطوط برق شهرستان شده که همین مسئله سبب شده تا اعتبارات مشخص سازمانی جوابگوی نیاز شهرستان نباشد.

ابسالان ادامه داد :با توجه به شرایط خاص شهرستان دنا با تعریف پروژه های جدید و رایزنی جهت دریافت اعتبارات بیشتر برای تکمیل پروژه های در دست اقدام نهایت تلاش خود را به کار بستیم تا از حد اکثراعتبارات استانی استفاده ببریم.

وی با بیان اینکه اعتبارات این تعداد پروژه از محل اعتبارات داخلی شرکت برق تامین شده است افزود:نهایت تلاش مان را برای پایداری و تقویت شبکه برقی شهرستان به کار بسته ایم.

رئیس شرکت توزیع برق دنا اظهار داشت:15 پروژه جدید با اعتباری بیش از 25 میلیارد ریال در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

آبسالان افزود:کلیه روستاهای شهرستان دنا به جز روستای برآفتاب جلاله دارای شبکه برق پایداری است و عملیات اجرای این روستا نیز در دست اقدام است ولی به علت مشکلات مواصلاتی تاکنون این روستا از نعمت برق محروم مانده است.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار