کد خبر: ۷۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 13 August 2015

رشت - ایرنا - رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان از آغاز دوره آموزشی طرح یاوران ولایت با عنوان طرح شهید جهاد مغنیه در استان خبر داد.
[آغاز دوره آموزشی طرح دانش آموزی یاوران ولایت در گیلان]

سرهنگ پاسدار نیک فطرت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : این طرح با شرکت دو هزار دانش آموز منتخب دختر و پسر بسیجی به طور جداگانه در دوره های مختلف آغاز شده و تا ششم شهریور ادامه دارد.
وی اظهار داشت : آشنایی دانش آموزان با سازمان بسیج دانش آموزی ، غنی سازی اوقات فراغت و آموزش دانش آموزان با عنوان فرماندهان بسیج دانش آموزی مدارس از اهداف این طرح است.
نیک فطرت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی را از فعالیت های این طرح عنوان و خاطر نشان کرد : در اجرای این طرح برنامه های ورزشی برگزار می شود.
وی تصریح کرد : برپایی نمایشگاه آثار دستی و هنری دانش آموزان ، نمایشگاه محصولات فرهنگی، بیان خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای شرکت کنندگان، بحث و بررسی در رابطه با معضلات شبکه های اجتماعی و ماهواره ای با حضور کارشناس فضای مجازی از دیگر برنامه ها در این طرح است.
رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس استان گیلان بیان داشت : در مراسم اختتامیه این طرح در ششم شهریور دانش آموزان برتر شرکت کننده در برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی تجلیل می شوند.
به گفته وی، تابستان سال گذشته ، 550 دانش آموز تحت پوشش طرح ولایت قرار گرفتند.
استان گیلان دارای بیش از 376 هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار و 700 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار