کد خبر: ۷۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 16 August 2015

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج دانش آموزی گیلان گفت: به ۲ هزار نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه در سراسر کشور آموزش سازمانی فرماندهی گروه‌های بسیج داده می‌شود.

محمد نیک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، پیرامون  برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت، اظهار داشت: 2 هزار نفر از دانش آموزان بسیجی  در مقطع تحصیلی دوم  دبیرستان در این طرح شرکت کرده اند که نیمی از این دانش آموزان، دختر و بقیه پسر هستند.

وی با بیان اینکه از هر دبیرستان در سراسر استان حداکثر سه نفر انتخاب شده اند، خاطر نشان کرد: به این افراد آموزش سازمانی فرماندهی گروه های بسیج داده می شود و هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آموزش فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی استان  است.

مسئول بسیج دانش آموزی گیلان، آموزش  زندگی دسته جمعی را برای این دسته از دانش آموزان که برای اولین بار زندگی دور از خانواده را تجربه می‌کنند، از دیگر مزایای برگزاری این اردوها برشمرد و تصریح کرد: دوری از فرزندان نیز برای خانواده‌ها فرصتی است تا میزان مسئولیت پذیری فرزندان را بسنجند.

نیک فطرت گفت: علاوه بر برنامه های فرهنگی و انجام مسابقات ورزشی، به مسائل دینی شرکت‌کنندگان در این اردو  پاسخ داده می‌شود و آسیب‌های اجتماعی نیز بررسی می‌شوند.

وی افزود: دوره آموزشی طرح ولایت، در هر دو دوره دختران و پسران تا پنجم شهریور ماه ادامه می‌یابد و در مراسم اختتامیه که به‌وسیله مسئولین استانی انجام می‌شود از نفرات برتر که  در مسابقات این دوره شرکت کرده اند قدردانی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار