سردار کریمیان خطاب به امیر شمخانی
به گزارش تابناک تبریز فرمانده سپاه عاشورا در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت تصریح کردند:اینجاییم که عهد دیگری با امام و شهدا و رهبری ببندیم که ما آمادیه ایم و از شما خواهش میکنیم که این امادگی را به اطلاع حضرت آقا برسانید وبه آقا بفرمایید که از آذربایجان نگران نباشند.
کد خبر: ۸۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 20 August 2015

سردار کریمیان در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت با عرض خیر مقدم خدمت دبیر شورای امنیت ملی امیر شمخانی تاکید کردند که آذربایجان سر ایران است . نه به مفهوم صرف جغرافیایی بلکه به عنوان پیش برندگی و کنترل است. ما افتخار می کنیم که آذربایجانی هستیم و همیشه یارو یاور ولایت هستیم. آذربایجان با تقدیم شهدای فراوان گواهی بر حرف بنده است بنده و آذربایجانی ها با بصیرت کامل در نقشه راهی که حضرت آقا ترسیم فرموده اند در وسط میدان آماده ایم. رزمندگان آذربایجانی مانند دوره جنگ آماده هستند و هرزمان که نظام نیاز داشته پیشکسوتان آذری آماده جان فشانی هستند. و حرف آخر در اینجاییم که عهد دیگری با امام و شهدا و رهبری ببندیم که ما آمادیه ایم و از شما خواهش میکنیم که این امادگی را به اطلاع حضرت آقا برسانید وبه آقا بفرمایید که از آذربایجان نگران نباشند.

غلام عسکر کریمیان فرمانده سپاه عاشورادر ابتدای این همایش ضمن گرامیداشت حضور یادگار دفاع مقدس در شهر باکری با اشاره به شش هزار و 800شهید لشکر 21حمزه و بیش از 10هزار شهید سپاه و بسیج و برشمردن نام شهدایی چون مهدی باکری، آیت الله شهید مدنی، یاغچیان و چندین شهید دیگر، وجود این شهدا را گواه صادقی بر حضور مردم آذربایجان در میدان کارزار و نبرد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آذربایجان به عنوان عامل پیش برندگی و تحرک در برهه ها مختلف مطرح بوده، گفت: اذربایجان همیشه در صف نخست نبرد با استکبار حضور داشته و نام خود را در سر لیست یاوران ولایت به ثبت رسانده است.

وی با اعلام امادگی مردم آذربایجان برای حضور در عرصه های مختلف، خطاب به علی شمخانی اظهار کرد: اعلام آمادگی ما را خدمت رهبر فرزانه انقلاب برسانید و بگوئید از اذربایجان نگران نباشید چراکه تا جان در بدن داریم و نفس می کشیم از کشور و ارزش هایمان دفاع خواهیم کرد.

کریمیان ادامه داد: امروز رزمندگان همانند دوران دفاع مقدس در همه برهه ها آماده هستند و در هر مقطعی نیاز بوده به صحنه امده اند و امروز حتی برای دفاع از کیان اسلامی مان در فراسوی مرزها خدمت کرده و عده ای هم به شهادت رسیده اند.

فرمانده سپاه عاشورا همایش امروز پیشکسوتان را تجدید پیمان با آرمان های امام راحل، انقلاب، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب خواند و تاکید کرد: ما در اینجا جمع شده ایم تا به رهبر بگوئیم که هنوز به راه شهیدان با روحیه استکبارستیزی و عمل انقلابی وفادار هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :