مدیرعامل شرکت ملی‌ پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: هفت هزار کارت‌ سوخت از روز نخست سهمیه‌بندی بنزین تاکنون در این استان رمزگشایی شده است.
کد خبر: ۸۰۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 17 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر چاغروندی  اظهار داشت: طرح رمزگشایی کارت سوخت افرادیکه رمز خود را فراموش کرده بودند از روز اول طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در استان ایلام آغاز شد و تاکنون بیش از هفت هزار کارت‌سوخت رمزگشایی شده است.

وی ادامه داد: فرآیند رمزگشایی کارت سوخت همچنان در استان ادامه دارد و پنج مرکز در ایلام (۲ مرکز)، سرابله، دره شهر و دهلران برای این مهم تدارک شده که شهروندان می توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این مکان‌ها مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت‌ سوخت خود را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ملی‌پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان کرد: تعداد قابل توجهی نیروی کارآزموده در مراکز پنج گانه استان برای تسهیل در امور شهروندان مربوط به کارت سوخت فعالیت می‌کنند و هر کارت‌ سوخت در کمتر از ۹۰ ثانیه رمزگشایی و تحویل افراد می‌شود.

چاغروندی اضافه کرد: دارندگان کارت سوخت خودرو که رمز آن را فراموش کرده و یا پس از مراجعه به جایگاه ها با پیغام غیرفعال بودن کارت مواجه می شوند نگران نباشند زیرا سیستم پس از مهلت قانونی نسبت به فعال سازی اینگونه کارت ها اقدام خواهد کرد.

وی گفت: این افراد باید از ثبت‌نام در سایت خودداری کنند زیرا اگر کسی با دارا بودن کارت سوخت نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام کند کارت سوختی که در اختیار دارد باطل شده و کارت المثنی برای وی صادر خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآروده‌های نفتی منطقه ایلام درباره خودروهای نوپلاک نیز یادآور شد: تمام خودروهایی که به تازگی خریداری و صاحبان آنها اقدام به نصب پلاک برای اولین بار کرده‌اند نیز با مراجعه به ادارات پست می‌توانند کارت سوخت خودروی خود را دریافت و فعال کنند.

چاغروندی در پاسخ به پرسشی درباره کسانی که هیچ اقدامی برای دریافت کارت سوخت نکرده‌اند، تاکید کرد: مالکان این خودروها می‌توانند برای دریافت کارت سوخت به دفاتر پیشخوان مراجعه و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام، سهمیه بنزین خودروها محفوظ خواهد بود، اضافه کرد: در خصوص افرادی که سند خودرو قولنامه‌ای و سند بنام آنها نیست می‌توانند با ارائه چهار رقم آخر کد ملی مالک اصلی خودرو به عنوان رمز کارت، سوخت دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: همچنین این دسته از رانندگان می‌توانند با ارائه مدارک معتبر و قولنامه ثبتی مبنی بر مالکیت خودرو جهت رمزگشایی و تعیین رمز جدید به شرکت فرآورده‌های نفتی استان مراجعه کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار