در اردوگاه بسیج دانش آموزی استان بوشهر ؛
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهرگفت: نمایشگاه یمن مظلوم و صندوق کمک به کودکان مظلوم یمن در اردوگاه غدیر وابسته به بسیج دانش آموزی این استان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 23 August 2015
مهراب کیانی روز یکشنبه در حاشیه این آیین افزود: یکی از رسالت های مهم شکل گیری بسیج مستضعفان حمایت از مظلومان جهان است که باتوجه به استقبال دانش آموزان بسیجی از راه اندازی صندوق و نمایشگاه در زمینه تحقق این هدف اقدام شده است.
 
وی یادآورشد: دوره های 'یاوران ولایت' با نام شهید عماد مغنیه برای یکهزار نفر از دانش آموزان بسیجی در رده های فرمانده و اعضای شورای واحدهای مقاومت در این استان در حال برگزاری است.

کیانی اظهارداشت: تاکنون دو مرحله از شش مرحله دوره های آموزشی 'یاوران ولایت' که امسال به نام شهید نوجوان 'جهاد مغنیه' مزین است، به پایان رسیده و سومین مرحله این دوره ها نیز درحال برگزاری است.

وی افزود:در این دوره ها فرماندهان و شورای واحدهای مقاومت با حضور در کلاس های مدیریتی، تربیتی، عقیدتی، جریان شناسی و شبکه های اجتماعی با مسایل مختلف روز آشنا شده و نیز سطح مدیریتی آنها با توجه به مسوولیت دانش آموزان در مدارس افزایش می یابد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر اضافه کرد: برگزاری صبحگاه،ادعیه، نرمش صبحگاهی، برنامه زیارتی و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های انجام شده برای فراگیران است که تمامی فوق برنامه های دوره با مدیریت خود دانش آموزان انجام می شود.

وی گفت: این امر باعث می شود تا دانش آموزان با انجام فوق برنامه های مختلف توانایی خود در انجام برنامه های گروهی و نیز مدیریت دانش آموزان سنجیده و در پی ارتقا سطح مدیریتی خود به عنوان فرمانده بسیج مدرسه برمی آیند.

کیانی افزود:دوره های آموزشی 'یاوران ولایت'، از تاریخ 24 مردادماه در اردوگاه غدیر آغاز شده و تا تاریخ 11 شهریور ماه ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار