فرماندار دشتی مطرح کرد
فرماندار دشتی گفت: طی هفته دولت طرح هادی در 11 روستای شهرستان دشتی با اعتبار یک میلیارد و 970 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 24 August 2015
غلامرضا مهرجو صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از بلوار علمی کاربردی شهر خورموج اظهار داشت: در هفته دولت طرح‌های هادی در 11 روستای شهرستان دشتی با اعتبار یک میلیارد و 970 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار دشتی گفت: در شهرستان دشتی با وجود اتحاد، همدلی، هم‌زبانی و تعامل بسیار خوبی که وجود دارد، شاهد یک حرکت خوب، سازنده و مؤثر در سطح شهرستان به‌ویژه در زمینه اجرا و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی هستیم که طی دو سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی انجام‌ شده است.

وی ادامه داد: طرح‌های عمران و مبلمان شهری در سطح شهرستان در حال اجراست که این کار با همدلی، هم‌زبانی و همراهی همه جریان‌ها، گروه‌ها و مدیران و متصدیان شهرستان دشتی محقق شده است.

مهرجو یادآور شد: اتحاد و هم‌دلی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای تأمین، شورای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و امام‌جمعه شهر خورموج وجود دارد و این امر موجب شده تا کارهای خوبی در شهرستان صورت گیرد و خروجی این کار، خدمت بی‌منت، موثر و خدمت تاثیرگذار به مردم است.

وی افزود: پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان در هفته دولت به بهرداری می‌رسد که جا دارد از دولت تدبیر و امید که عنایت ویژه‌ای به مناطق محروم دارند از جمله استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس، مدیران اجرایی در شهرستان قدردانی شود.

مهرجو یادآور شد: با توجه به اینکه پروژه‌های عمران شهری در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد، امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و این امر نشان از همت بلند شهرداران است.

وی افزود: با تأکید و رویکردی که دولت و استاندار بوشهر نسبت به عمران و مبلمان شهری دارند، با وجود کاهش اعتبارات، اما 20 درصد از اعتبارات شهرستان به عمران شهری چهار شهر شهرستان اختصاص داده شد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحول عظیمی در سطح شهرستان دشتی خواهیم بود.

در ادامه نیز شش پروژه عمران شهری با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان در شهر خورموج افتتاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار