لطف اللهیان خبر داد:
شهردار اردبیل از گشایش دفاتر مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری در مناطق چهارگانه این شهرداری با هدف افزایش نظارت و پاسخگویی سریع به شکایات از اول شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 26 August 2015

گشایش دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شكایات شهرداری اردبیلشهردار اردبیل از گشایش دفاتر مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری در مناطق چهارگانه این شهرداری با هدف افزایش نظارت و پاسخگویی سریع به شکایات از اول شهریور ماه خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در گفت و گو با خبرنگار ما هدف از راه اندازی این دفاتر را ایجاد سهولت و تسریع در امر رسیدگی به شکایات و درخواست های شهروندان در نزدیک ترین مکان و زمان ممکن و رسیدگی و بازدید از فعالیت حوزه های مختلف شهرداری بیان کرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش از این امر رسیدگی به شکایات مردمی تنها در محل دفتر مدیریت اداره ارزیابی عملكرد، بازرسی و پاسخگویی به شكایات شهرداری واقع در ساختمان شهرداری مرکز صورت می گرفت که این وضعیت ضمن ایجاد تأخیرهای ناخواسته در پروسه رسیدگی به پرونده شکایات وصول شده در مناطق و سازمان ها، به زحمت افتادن شهروندان را نیز موجب می شد.

وی آغاز فعالیت دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری در مناطق شهرداری از اول شهریور ماه را یادآوری کرد و افزود: بنا به ضرورت تکریم ارباب رجوع مصمم شدیم تا با ایجاد این دفاتر منطقه ای، کارشناسان مستقر در این دفاتر در امر رسیدگی به شکایات احتمالی شهروندان از مناطق در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو باشند.

لطف اللهیان افزایش سطح نظارت بر عملکرد حوزه های مختلف شهرداری اردبیل در مناطق و سازمان های تابعه و همچنین تدوین و اجرای فرایندهایی در جهت ارزیابی عملکرد کارکنان را از دیگر اهداف راه اندازی دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری در مناطق 4 گانه عنوان کرد و گفت: اعتقاد داریم با افزایش کیفیت نظارت بر عملکرد حوزه های مختلف در درون مجموعه شهرداری و ارزیابی عملکرد کارکنان در اصل زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز مهیا خواهد شد.

این مسوول همچنین از برنامه ریزی صورت گرفته در مجموعه شهرداری اردبیل جهت راه اندازی دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری در محل ساختمان اداری سازمان های تابعه شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

شهردار اردبیل در همین خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر سازمان های فعال در زمینه خدمات عمومی نظیر اتوبوسرانی و تاکسیرانی با کثرت مراجعان مواجه است، لذا راه اندازی دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در این سازمان ها می تواند به خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان عزیز منجر گردد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار