انجمن خوشنویسی دانش‌آموزی هرمزگان در کانون فرهنگی و هنری غدیر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این استان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 26 August 2015
 به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ارشاد هرمزگان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در این آئین افتتاح که با حضور مسئولان استان و جمعی از اساتید و دانش‌آموزان عضو انجمن خوشنویسان برگزار شد گفت: خداوند دنیا را بر پایه نظم و زیبایی خلق کرد و هنر خوشنویسی نیز جلوه شکوه خداوندی و سرشار از نظم و زیبایی است.
 
علیرضا درویش‌نژاد ضمن تاکید بر فعالیت انجمن‌های هنری اظهار داشت: استعدادیابی و تربیت ذهن های خلاق و هنرمند از مسائل خطیر و گام اول در جهت رشد فرهنگ و هنر در جامعه است.
 
وی نقش کانون‌های فرهنگی را در این خصوص بسیار کلیدی خواند و افزود: کانون فرهنگی و تربیتی غدیر با جذب دانش‌آموزان در هویت‌یابی فرهنگی و تقویت زیرساخت‌های هنری نقش مهمی را ایفا و زیربنای  تخصصی را در پرورش دانش‌آموزان آفریننده و نوآور بنا نهاده.    
 
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در ادامه گفت: این کانون با رویکرد و دیدگاه تخصصی، به صورت هدفمند و پویا برنامه‌های فرهنگی و هنری را در دو گروه دانش‌آموزان و فرهنگیان آغاز کرده است.
 
احمد مهرانی ضمن تشکر از مدیر کانون فرهنگی و هنری غدیر تاکید کرد:  تشویق دانش‌آموزان به خلاقیت و نوآوری، ایجاد زمینه‌هایی برای بروز استعداد کودکان و نوجوانان و حمایت از هنرمندان فرهنگی استان از برنامه‌های مهم این کانون است.
 
مدیر کانون فرهنگی و هنری غدیر نیز حضور و همراهی مسئولان در این آئین را نشان دهنده توجه به هنر و فرهنگ استان برشمرد و اظهار داشت: تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری با مشارکت و همبستگی امکان پذیر بوده و امیدواریم در آینده شاهد غنای هر چه بیشتر فعالیت‌های هنری در این استان باشیم.
 
کرامت بلالی در پایان با اشاره به آغاز فعالیت انجمن‌های تخصصی هنر در کانون فرهنگی و هنری غدیر گفت: آغاز فعالیت انجمن اهل قلم در دو گروه دانش‌آموزان و فرهنگیان، انجمن شعر و افتتاح گالری آثار هنری  نخبگان در زمینه عکس، نقاشی و هنرهای تجسمی دانش‌آموزان و فرهنگیان از برنامه‌های این کانون و در مراحل اولیه اجرا قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار