کد خبر: ۸۳۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ 13 April 2020

دکتر اسماعیل فرزانه چند روز قبل در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود آمار تعداد مبتلایان به کرونا تنها «گوشه‌ای از واقعیت» است، آمار واقعی مبتلایان بسیار بیشتر از تعدادی است که اعلام می‌شود. بیماران زیادی با علایم کوید۱۹ و درگیری ریوی در سی تی اسکن درآمار اعلام نشده‌اند.

روز گذشته دکتر اخوان اکبری از ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برکنار شد ، دلیل برکناری ایشان تحت فشار قراردادن وزارت بهداشت برای دریافت تجهیزات مورد نیاز در مقابله با بیماری کرونا و ارائه آمار واقعی مبتلایان به کرونا و حمایت از رئیس بیمارستان امام خمینی اردبیل بوده است.

پس از اخراج دکتر اخوان اکبری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم دکتر عادلی نیز از کار برکنار شد. دکتر عادلی همان کسی است که در جلسه ستاد بحران قم در پاسخ به مدعیان طب اسلامی گفت: حوزه علمیه صلاحیت دادن مدرک پزشکی ندارد!

طبق شنیده ها برکناری وی به دو دلیل بوده: یکی مخالفت صریح با دخالت روزافزون اشخاصی از حوزه علمیه و برخی روحانیون در امور پزشکی و بیمارستانی، و عدم همکاری با آنها در برگزاری جلسات مشترک با مدعیان طب اسلامی و علت دیگر مربوط به مصاحبه تلویزیونی اخیر وی و افشای پنهان کاری وزارت بهداشت در اعلام ورود ویروس کرونا به کشور بوده است.
‌‎
کووید ۱۹ به همه نشان داد نظام سلامت کشور نه آمادگی مقابله با بحران را دارد، نه صداقت لازم را... چه جان‌های عزیزی که از دست رفتند و چه انسانهای که مظلومانه آسمانی شدند...

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار