همزمان با هفتمین روز از هفته دولت سالن تیراندازی دیر با 4 خط هدف در مجموعه ورزشی الغدیر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 30 August 2015
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر ظهر امروز در مراسم افتتاح این سالن با تقدیر و تشکر از تمامی مسئولان استانی و شهرستان در امور سلامت و ورزش جوانان گفت: سالن تیراندازی دیر با اعتبار 300 میلیون ریال از اعتبارات استانی در مجموعه ورزشی الغدیر راه‌اندازی و امروز به بهره‌برداری رسید.

جلیل پولادی با اشاره به فعال بودن 42 هیئت ورزشی در سطح شهرستان دیر اظهار داشت: این مجموعه ورزشی با همکاری هیئت تیراندازی استان بوشهر و به‌صورت علمی راه‌اندازی شده است و همه آموزش‌ها به‌صورت علمی انجام خواهد شد.

وی بابیان اینکه این سالن با کمترین امکانات ساخته‌ شده است، افزود: ورزش تیراندازی علاوه بر انسان‌ساز بودن می‌تواند زمینه ترقی جوانان شهرستان دیر را در میادین کشوری و بین‌المللی فراهم کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد سلامت و شادابی و همچنین ایجاد انگیزه جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر را توجه به امر ورزش دانست و تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر با افتتاح این سالن راه توسعه این رشته ورزشی را هموارتر کرد و امیدواریم شهرستان دیر در آینده‌ای نزدیک به پایگاه رشته تیراندازی استان تبدیل شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار