کد خبر: ۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷ 25 January 2015
رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت : ورزش گلوگاه دارای ظرفیت های فراوانی برای رسیدن به رده های بالای استان و کشور است اما نبود حامی مالی مناسب ، از دلایل اصلی ناتوانی در کسب موفقیت های بیشتر است .

'محمد رضا دارابی ' ایرنا افزود : به عنوان مثال تیم های فوتسال شهدای لمراسک و شهید محمود گلوگاه که توانستند با کمترین امکانات مالی خود را به لیگ برتر استان برسانند ، اکنون از نبود اسپانسر رنج می برند که با این شرایط، ادامه حضور آن ها در این رقابت ها و دفاع از اعتبار ورزش گلوگاه امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد :یکی از اهداف اصلی ورزش گلوگاه، احداث زیرساخت های مناسب برای توسعه ورزش قهرمانی است که در اولین نمونه از این مکان های تخصصی ، خانه کشتی گلوگاه به عنوان یکی از نیازهای اصلی شهرستان همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد .

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه همچنین به فراوانی استعدادهای کشتی این شهر اشاره کرد و گفت : کشتی گیران گلوگاهی در سال های اخیر و به رغم کمبود امکانات موفق به کسب افتخارات متعددی در مسابقات داخلی و خارجی شدند .

دارابی بیان کرد : بدون تردید با بهره برداری از خانه کشتی و تمرکز بیشتر مربیان برای شناسایی و تربیت استعدادهای جدید، کشتی گیران گلوگاهی موفق به کسب افتخارات بیشتر برای ورزش این شهر کوچک خواهند شد .

وی بیان کرد: با هدف ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان، مراسم تجلیل از کشتی گیرانی که در مسابقات بین المللی ارمنستان موفق به مدال آوری شدند با حضور فرماندار و مدیر عامل شرکت بردنا به عنوان اسپانسر این تیم برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه همچنین به دیگر طرح های نیمه تمام این شهر اشاره کرد و گفت : یکی دیگر از طرح های نیمه تمام این شهرستان ، سالن ورزشی روستای مهدیرجه است که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و امیدواریم در آینده نزدیک این طرح ورزشی نیز به بهره برداری برسد .

دارابی به ظرفیت های ورزشی این شهر اشاره کرد و افزود : یکی از رشته های ورزشی دارای استعداد این شهر ، کبدی است که با انجام کارهای زیربنایی و توجه ویژه به شناسایی استعدادهای این رشته ، در حال حاضر هر دو ملی پوش کبدی بانوان مازندران ، گلوگاهی هستند که تلاش می کنیم تعداد این ورزشکاران ملی پوش را در آینده افزاش دهیم .

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه به دیگر برنامه های ورزشی این شهر اشاره کرد و گفت : مسابقات دوستانه تکواندو با حضور هشت تیم از استان های مازندران و گلستان 14 آذر به میزبانی گلوگاه برگزار شد که هدف از آن ، رقابت تکواندوکاران گلوگاهی با رقیبان مطرح و شناسایی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران بود.

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه افزود : با هدف رسیدن به این پیشرفت ها ، دیگر رشته های ورزشی نیز مبادرت به برگزاری مسابقات دوستانه می کنند که اداره ورزش و جوانان گلوگاه به رغم بضاعت اندک از همه ظرفیت خود برای حمایت از این رشته های ورزشی استفاده خواهد کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار