کد خبر: ۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 03 September 2015

رشت - ایرنا - معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از اعزام 18 هزار و 624 دانش آموز از این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.
[18 هزار و 624 دانش آموز از گیلان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند]

سیده حمیرا زکی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این تعداد دانش آموز اعزامی راهیان نور را شامل 9 هزار و 583 پسر و 9 هزار و 41 دختر در سال تحصیلی 94- 93 عنوان کرد.
وی با بیان این که 919 نفر از فرهنگیان استان گیلان نیز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، اظهار کرد: این تعداد از دانش آموزان و فرهنگیان در قالب 414 کاروان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: این تعداد از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس غرب کشور شامل پاوه و تنگه مرصاد و جنوب کشور از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه و فتح المبین بازدید کردند.
وی خاطر نشان کرد: آشنایی دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، تجدید بیعت با شهیدان دوران دفاع مقدس و بازدید از یادمان های شهدا از اهداف اردوهای راهیان نور است.
در سال تحصیلی گذشته، افزون بر 376 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
بر اساس آخرین آمار آموزش و پرورش استان گیلان، تاکنون اسامی 347 هزار و 551 دانش آموز برای سال تحصیلی 95 - 94 در سامانه سناد به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار