رییس کمیته امداد صومعه سرا:
برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی 4 پایگاه در صومعه‌سرا، تولم‌شهر، گوراب‌زرمیخ و طاهر گوراب در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 01 March 2015
علیرضا محمدی امروز در صومعه‌سرا ضمن اشاره به فرارسیدن سال نو و با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی صومعه‌سرا مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی برای روز نیکوکاری دارد، اظهار کرد: 25 هزار پاکت نیکوکاری برای جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی شهروندان صومعه‌سرایی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی 4 پایگاه در صومعه‌سرا، تولم‌شهر، گوراب‌زرمیخ و طاهر گوراب در نظر گرفته شده است.

این مسئول متذکر شد: طرح احسان و نیکوکاری در صومعه‌سرا در روزهای سیزدهم اسفند در مدارس، چهاردهم سطح شهر و پانزدهم اسفند در نماز جمعه برگزار می‌شود.

محمدی اجرای طرح نیکوکاری را جزء طرح‌های مهم و ارزشمند دانست و یادآور شد: اجرای این طرح موجبات رضایت‌مندی خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت را فراهم می‌کند.

وی هدف از برگزاری چنین جشن‌هایی را گسترش فرهنگ غنی احسان، انفاق و همدلی بیشتر در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان بیان کرد.

این مسئول با بیان اینکه بخش وسیعی از جامعه را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: از 25 هزار پاکت نیکوکاری، 16 هزار پاکت در بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته احسان و نیکوکاری، ادامه داد: بازدید از دو خانواده بیمار صعب‌العلاج از جمله این برنامه‌ها است.

وی بازدید از خانواده‌های شهدا و چند خانواده ایتام در قالب طرح مفتاح‌الجنه را بخش دیگری از برنامه عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح پیشخوان خدمت در مدیریت صومعه‌سرا، قدردانی از چند حامی فعال بومی، استانی و کشوری، اهدای جهیزیه به نوعروسان و اهدای جایزه به 15 دانش‌آموز از دیگر برنامه‌ها است.

محمدی پلاک‌گذاری یک قطعه زمین درختکاری شده اهدایی یک فرد خیر در قالب شجره طیبه 500 اصله درخت، توزیع درخت به مناسبت روز درختکاری به مددجویان در نماز جمعه و توزیع 14 دیگ آش را از دیگر برنامه‌های شاخص کمیته امداد صومعه‌سرا در جشن نیکوکاری ذکر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار