رشد سرمایه گذاری در صنعت استان؛
به گزارش تابناک سمنان: فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به رشد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۲ واحد صنعتی استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 06 October 2020

فرامرز محبوبی بعنوان معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان  سمنان منصوب شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان طی شش ماه ابتدای سال جاری ۱۱ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: در این مدت ۸۲ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری دریافت کردند.

وی با تأکید بر اینکه ازنظر تعداد صدور پروانه بهره‌برداری در امسال شاهد رشد هشت‌درصدی در مقایسه با سال گذشته هستیم، خاطرنشان کرد: بیشترین پروانه‌های صادره ازنظر تعداد مربوط به گروه‌های کالایی ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات از لاستیک و پلاستیک و محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها است.

فرامرز محبوبی با اشاره به اینکه سه هزار و ۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این راستا انجام‌شده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی یک هزار و ۱۷۰ نفر در استان سمنان مشغول به کار شدند.

محبوبی بابیان اینکه ازنظر سرمایه‌گذاری انجام‌گرفته بیشترین پروانه‌های صادره مربوط به گروه‌های کالایی محصولات کانی غیرفلزی، محصولات از لاستیک و پلاستیک و ساخت مواد و محصولات شیمیایی است، گفت: در این مدت برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری ۵۱ هزار میلیارد ریالی با اشتغال حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۷۷۱ مجوز صنعتی در استان صادرشده است، یادآور شد: ۸۲ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۶۸۹ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار