- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران، برنامه‌های سفر رئیس اتاق ایران به استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران عبدالله مهاجر  بابیان اینکه رئیس اتاق بازرگانی ایران در سفری یک‌روزه صبح چهارشنبه به استان سفر می‌کند، بازدید از بزرگ‌ترین مرکز پرورش ماهی خاویار قره برون در جویبار، نشست رئیس اتاق بازرگانی با استاندار، نشست با فعالان اقتصادی و تجلیل از تلاش‌های رئیس پیشین اتاق بازرگانی مازندران، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، بازدید از بندر امیرآباد و نشست خبری با اصحاب رسانه را  ازجمله برنامه‌های این سفر یک‌روزه است.
وی با اظهار اینکه سفر رئیس اتاق بازرگانی ایران برای استان قطعاً دستاوردهای خوبی نیز خواهد داشت، گفت: رئیس اتاق بازرگانی با چند تن از اعضای هیئت‌رئیسه اتاق ایران به استان سفر خواهند کرد.
مهاجر به شرایط پس از تحریم اشاره و بابیان اینکه استقبال هیئت‌های سرمایه‌گذاری به کشور و استان رشد یافته است، تصریح کرد: مازندران نیز دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در بخش‌های مختلف است و این امر استقبال برای سرمایه‌گذاری را بیشتر کرده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از نقطه قوت استان درزمینهٔ میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی است، یادآور شد: در این حوزه برنامه‌هایی را طراحی کرده‌ایم و مشکلات فراروی نیز شناسایی‌شده است.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران، مشکل حمل‌ونقل محصولات صادراتی را ازجمله مسائل بیان کرد و گفت: امیدواریم در شرایط پس از تحریم به اهداف فراروی دست‌یابیم.
مهاجر، گفت: تمام تلاش ما بر این است که در شرایط پس از تحریم برای توسعه استان رونق ظرفیت‌های مختلف بخش خصوصی بهره‌گیری مطلوبی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار