با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد:
۶۶ پروژه دانشگاه علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت به صورت ویدیو کنفرانس در کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 10 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه این جلسه در سالن شهدای دولت  استانداری کرمانشاه برگزار شد،در ابتدای این جلسه محمود رضا مرادی به معرفی این پروژه ها پرداخت و مشکلات دانشگاه را در این زمینه مطرح کرد،هوشنگ بازوند نیز با اشاره به سالگرد زلزله و عرض خسته نباشید خدمت وزیر بهداشت و معاونینش اظهار داشت: در چند روز گذشته توانستیم ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان های استان اضافه کنیم.

وی همچنین گفت: در زلزله کرمانشاه ۲۲۷ واحد خانه بهداشت تخریب که ۲۲۵ واحد آن به بهره برداری رسیده،۹ مرکز جامعه سلامت تخریب که ۷ مرکز بازسازی شده،۴ مرکز فوریت های پزشکی تخریب که ۳ مرکز به اتمام رسیده،۷ بیمارستان تخریب که ۵ بیمارستان تا به حال تکمیل شده است.

بازوند با بیان اینکه تنها شهرستانی که در کرمانشاه بیمارستان ندارد شهرستان دالاهو است،تصریح کرد: اعتبار تخصیص داده شده به این بیمارستان از اعتبارات زلزله است اما برای تکمیل این بیمارستان نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم،همچنین بیمارستان ثلاث باباجانی که قبل از زلزله نیز تکمیل نبوده برای اتمام به نگاه ویژه وزیز بهداشت نیازمند است.


در پایان این جلسه سعید نمکی وزیر بهداشت ضمن گرامیداشت سالگرد زلزله اظهار کرد: ایران سربلند با هیچ بلایی از پای نخواهد نشست.وزیر بهداشت به صورت ویدیو کنفرانس دستور افتتاح ۶۶ پروژه را صادر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار