کد خبر: ۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ 25 January 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه هیچ امکانات سخت‌افزاری تاکنون در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار قرار نگرفته، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار لشکر یک نفره است.

به گزارش فارس، امیرحسین فلاحت‌پیشه ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار در دفتر امام جمعه فریدونکنار اظهار داشت: مسائل فرهنگی در فریدونکنار باید در حوزه کمی و کیفی ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه‌های فرهنگی ارشاد بسیار محدود است، افزود: بحث پژوهشی مهم‌ترین مشکل فرهنگی فریدونکنار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه باید برای مشکلات باید راهکارهای اساسی و عملیاتی ارائه شود،خاطرنشان کرد: هیچ امکانات سخت‌افزاری تاکنون در دست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار قرار نگرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه آگهی‌های ثبتی برای درج در روزنامه‌هادر شهرستان فریدونکنار ساماندهی شده، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار لشکر یک نفره است.

فلاحت‌پیشه با اعلام اینکه اداره ارشاد اسلامی در فریدونکنار هیچ نیروی انسانی ندارد،خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید به صورت ویژه و با محوریت مردمی تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه برای ستاد تسهیلات سفر و میزبانی فریدونکنار از گردشگران نیز باید ویژه برنامه‌های خوبی پیشنهاد شود، گفت: بحث‌های آزاد در جلسات شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار مورد بررسی و بحث کارشناسی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار