معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم و باهدف حفظ منافع سرمایه گذاران، تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان (سهام عدالت) را پیگیری می کند.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 06 February 2021

 

«حمید رضا جعفری» در نشست بررسی نحوه برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان یزد(سهام عدالت) با اشاره به عضویت بالغ بر ۴۵۳ هزار نفر در باب ضرورت و اهمیت تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان، گفت: تشکیل به موقع این مجمع و انتخاب هیئت مدیره قوی می‌تواند در افزایش منافع سهام‌داران بسیار مهم و اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: شرکت سرمایه‌گذاری استان باید مجمع عمومی خود را برگزار و برای اجرای آن هم ضمانت اجرایی در نظر گرفته می شود.

وی گفت: اگر شرکت سرمایه گذاری استان نسب به انجام اقدامات لازم جهت تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیئت مدیره  کوتاهی کند، دادستان به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کرده و تا حصول احقاق حقوق سرمایه‌گذاران آن را پیگیری می‌کند.

 جعفری با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت به دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم صورت گرفت، اظهار کرد: در شیوه غیر مستقیم اعمال حق مالکیت صاحبان سهام توسط شرکت‌های سرمایه گذاری استانی اعمال می‌شود و آن شرکت‌ها ملزم به حفط منافع سرمایه گذاران هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار