کد خبر: ۹۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 16 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد امام جمعه دهدشت بابیان اینکه فرهنگ کار در شهرستان کهگیلویه پایین و ضعیف است،گفت: وعده‌هایی که مسئولان برای توسعه اقتصادی شهرستان دادند تا کنون محقق نشد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در نشست هماهنگی جشن عاطفه‌ها که در محل دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت‌های اشتغال و صنعت در این شهرستان تعداد زیادی از مردم در فقر مالی به سر می‌برند.

حسینی بابیان اینکه بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان به علت مشکلات مالی با مشکلات تحصیلی رو‌به‌رو هستند،عنوان کرد: دانش‌آموزان باید مورد حمایت مالی،علمی و فرهنگی قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: دلیل مهاجرت انبوه مردم از کهگیلویه به مرکز استان ناشی از فقر مالی و عدم اشتغالزایی و نبود زیرساخت‌های اقتصادی است.

امام جمعه دهدشت ابراز کرد: اگر با رشد فرهنگی رشد اقتصادی همراه نباشد در آینده اثرات زیان باری برای جامعه در بردارد.

وی مشکلات اقتصادی را سبب ایجاد رفتار غلط اجتماعی دانست و ابراز کرد: علم در بروز شخصیت و رفتار سالم و صحیح انسان بسیار تأثیرگذار است.

حسینی با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها سبب دلگرمی دانش‌آموزان می‌شود،گفت: مسئولان از بودجه فرهنگی ادارات یا هزینه شخصی برای کمک به ایتام و جشن عاطفه‌ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار