بازاریان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در همه مقاطع حساس نقش‌آفرین بوده‌اند و همواره، هم دست نظام و هم دست مردم را گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶ 21 April 2021

 

به گزارش تابناک مازندران، فرمانده سپاه بابلسر در دیداری صمیمی با نمایندگان اصناف و بازاریان این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان، به پای درد دل آنان نشست.

دکتر مصطفی بازوند در دیدار رمضانی با نمایندگان اصناف و بازاریان بابلسر، اظهار کرد: بازاریان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در همه مقاطع حساس نقش‌آفرین بوده‌اند و همواره، هم دست نظام و هم دست مردم را گرفته‌اند.

وی افزود: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور ما ایجاد کرده‌اند و بخش عظیم فشارها به سمت بازار و اصناف است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا از سال گذشته، اثر منفی زیادی بر بازار ما داشته و اقتصاد بازاریان را تحت‌الشعاع قرار داده است، تصریح کرد: توجه به این قشر از جامعه، توجه بی‌جایی نیست.

این مسئول ادامه داد: در ایام کرونا بازار ما دچار رکود شد که این یکی از آزمون‌های بزرگ بازاریان در طول زیست اقتصادی آنها بوده است.

بازوند با تاکید بر اینکه بسیج اصناف به دنبال فعال نگه داشتن نبض بازار است، خاطرنشان کرد: سپاه بابلسر در حد وسع و توان خود، برای حل مشکلات بازاریان از مسئولان مطالبه‌گری می‌کند.

وی دستاوردهای نظامی ایران را حاصل اجرایی شدن نسخه دین در حوزه امنیتی و نظامی دانست و بیان کرد: متاسفانه نسخه دین طی 42 سال اخیر در حوزه اقتصاد اجرایی نشده است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه تاسیس آمریکا در سال 54 است که با همان فرمان در حال اداره کشور است، گفت: متاسفانه 28 سال از 42 سال انقلاب، اداره کشور در اختیار افرادی بوده که پایبند به الگوی توسعه غرب بودند و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در اقتصاد اجرایی نشد.

این مسئول راه‌ندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور را در راستای همین سیاست اشتباه اقتصاد دانست و اظهار کرد: اصناف و بازار به واسطه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال آسیب دیدن هستند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
جناب دکتر بفرمائید فروشگاه زنجیره ای چه ضرری به کسبه ها روا داشت؟ ایا اگر همین فروشگاههای زنجیره ای باهمین اندک تخفیف وگاها با تخلف نبود ایا مثلا سوپرمارکت سرکوچه یک ریال تخفیف میداد؟ جناب دکتر شمانباید صرفا سود بازاریان را درنظر بگیرید شمابایدحقوق قشر عمده مصرف کننده را هم مدنظر داشته باشید االن مثلا رفاه چه اثر سویی برای مغازه داران محلی داشت بجز اینکه مشتریان بروند اجناس را باقیمت کمتر ازسوپرمارکت محل بخرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار