استاندار ایلام گفت: تیم هاکی ایلام برای اعزام به مسابقات جهانی و بین المللی نیازمند حمایت های مادی و معنوی است که امیدواریم شرکت های نفتی فعال در استان در راستای ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی خود به عنوان حامی مالی در کنار این تیم باشند.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 26 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم هاکی استان ایلام با تجلیل از اعضای تیم، حضور آنان در ترکیب تیم های ملی و افتخارآفرینی در میادین آسیایی و جهانی را افتخاری برای جامعه ورزش استان دانست.

وی یادآور شد: این استان در رشته های مختلف ورزشی استعدادهای قابل توجهی دارد و اگر سرمایه گذاری خوبی در این بخش صورت گیرد، پشتوانه سازی مناسبی برای ورزش کشور در این استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه قهرمانی ایلام در لیگ دوازدهم کشور انتظارات را از تیم هاکی ایلام بالا برده است، افزود: تیم هاکی استان باید در سال جاری قوی تر از گذشته تشکیل شود و از این جایگاه در رده های بالای کشور دفاع کنند.

استاندار ایلام، قهرمانی تیم هاکی استان در کشور را یک افتخار بزرگ برای فرزندان ایلام دانست و یادآور شد: وجود استعدادهای درخشان در رشته هاکی در استان سبب تقویت تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران شده است.

نوذری با اشاره به اعزام تیم هاکی استان به مسابقات جهانی ترکیه یا مالزی به عنوان نماینده هاکی ایران تاکید کرد: نمایندگی جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی فرصت مناسبی برای افتخارآفرینی در عرصه های جهانی به شمار می آید./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار