تابناک- در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر پایگاه‌های فعالیت های تابستانی دانش آموزان شروع به کار کردند.
کد خبر: ۹۷۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، علیمراد کرمی در آیین شروع به کار بوشهر پایگاه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان در کانون فرهنگی تربیتی  امام‌خمینی(ره) بوشهر گفت: فعالیت‌های دانش‌آموزان در پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت وتوانایی‌های آنها است.

وی افزود: این فعالیت‌ها زمینه خوبی برای تمرین زندگی و مشق موفقیت است و دانش آموز می تواند اندوخته‌های خود را برای آینده تمرین کند.

کرمی ادامه داد: شکوفایی تربیت و استعدادهای درونی و تمرین زندگی اجتماعی از دیگر فواید غنی‌سازی اوقات فراغت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکیدکرد: در این شرایط که به دلیل آموزش‌های مجازی خستگی دانش‌آموزان مضاعف شده است، مشاوران و مربیان با برنامه‌ریزی متنوع و خلاقانه، آنها را برای ورود به سال تحصیلی آینده آماده کنند.

وی با اشاره به فعالیت مدارس به شیوه غیرحضوری در سال تحصیلی جاری به دلیل شرایط کرونایی اظهار کرد:  در این شرایط خاص، خانواده‌ها به عنوان راهبردی‌ترین شریک آموزش و پرورش در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفتند که من از همه خانواده‌ها تشکر می‌کنم.

کرمی بیان کرد: کرونا با همه محدودیت‌ها و مشقت‌هایی که به وجود آورده است، اما سبب تقویت ارتباط و هماهنگی آموزش و پرورش و خانواده ها شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود:  در سال تحصیلی جاری، بیش از 120 هزار ولی دانش‌آموز دوه تحصیلی ابتدایی در کنار 15 هزار فرهنگی استان قرار گرفتند و می توان گفت بیش از 130 هزار معلم داشته ایم.

وی با اشاره به فعالیت شبکه دانش‌آموزی شاد اظهار کرد: هر چند منکر نواقص و مشکلات شبکه شاد نیستیم، اما راه اندازی این شبکه اقدام بزرگی بود که حتی پس از فعالیت حضوری مدارس می‌تواند به عنوان ابزار مکمل آموزشی در خدمت آموزش و پرورش دانش‌آموزان باشد.

همچنین در این آیین فرماندار شهرستان بوشهر  گفت: با وجود فشارهای گسترده تبلیغاتی برای دلسرد کردن مردم از  اصل نظام و انقلاب و تحریم انتخابات 28 خرداد،  اما آنها به  صورت گسترده پای صندوق های رای رفتند و من وظیفه خود می‌دانم از مردم شهرستان بوشهر برای شرکت در انتخابات تقدیر کنم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار