فرماندار جوانرود با اعلام اینکه به زودی پایانه مسافربری شهر جوانرود ساماندهی می‌شود، گفت: برای ساماندهی این پایانه مسافربری ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص خواهیم داد.
کد خبر: ۹۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 07 July 2021

به گزارش‌ خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «رستگار یوسفی» روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی مسائل و مشکلات پایانه شهر جوانرود با حضور معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در فرمانداری جوانرود، با بیان مسائل و مشکلات پایانه مسافربری این شهر اظهار داشت: با وجود حجم قابل توجهی از تردد‌های درون شهری این پایانه زیبنده و در شان شهر جوانرود نیست.

وی در ادامه به افزایش ۵۶ درصدی افزایش نرح کرایه بین شهری در ۲ نوبت در طول ۶ ماه گذشته اشاره کرد و یادآورشد: نیاز است ادارات صمت و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن ارائه خدمات به ناوگان بین شهری قیمت منطقی کرایه بین شهری را مطابق با وضعیت معیشتی مردم و شرایط استان جهت اصلاح قیمت به مرکز اعلام کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز به افزایش قیمت کرایه ناوگان بین شهری اشاره کرد و گفت: این افزایش قیمت از مرکز اعلام شده و ما تابع قیمت مصوب مرکز هستیم که به خاطر محدودیت‌های کرونایی اعمال شده است.

گلزار افزود: پیرو این جلسه قیمت پیشنهادی خود را جهت اصلاح به مرکز اعلام خواهیم کرد.

شهرستان جوانرود با بیش ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار