کد خبر: ۹۸۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 06 August 2021

عبدالقدیر کریمی روز جمعه در گفت و گو یی، اظهار داشت که امروز تیمی از مسوولان حوزه درمان نیروی زمینی سپاه از مراکز درمانی این شهرستان بازدید کردند تا متناسب با ظرفیت‌های موجود کمک‌هایی را از حیث تامین نیروی انسانی و برخی تجهیزات پزشکی داشته باشند.

وی افزود: این تیم بعد از بررسی‌های خود و نشست با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس مقرر کردند در مرحله نخست با انجام فراخوان ۱۰۰ نفر پرستار برای کمک به کادر درمان این شهرستان طی ۴۸ ساعت آینده اعزام کنند.

کریمی اضافه کرد: پرستاران اعزامی به گنبدکاووس بر اساس ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمانی شهرستان با اولویت بیمارستان‌های پیامبراعظم(ص) و تامین اجتماعی توزیع می‌شوند و تا پایان پیک پنجم کرونا در منطقه حضور خواهند داشت.

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: نیروی زمینی سپاه علاوه بر نیروی انسانی، یک دستگاه اکسیژن ساز نیز برای استفاده بیماران کرونایی ارسال می‌کند ضمن اینکه نمایندگان آنها در بازدیدهای بعدی در صورت لزوم امکانات و نیروی انسانی بیشتری در اختیار حوزه بهداشت و درمان شهرستان خواهند گذاشت.

کریمی، دیروز /۱۴ مرداد/ در حاشیه مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در جمع خبرنگاران گفته بود که سپاه پاسداران برای کمک به درمان بیماران کرونایی، بیمارستان صحرایی در این شهرستان راه‌اندازی می‌کند.

وی همچنین از بستری ۴۲۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گنبدکاووس خبر داد و افزود که ۴۵ نفر از آنان به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند و ۲۳ بیمار دیگر نیز در انتظار پذیرش در بخش آی‌سی‌یو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار