اختصاص ۷ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب از اختصاص ۷ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ به این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 12 October 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، احمد میرزایی با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه مشاغل خانگی در شهرستان خنداب گفت: این تسهیلات با معرفی نامه اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان به بانکهای عامل و بازپرداخت ۷ ساله به هنرمندانی که در حوزه شهرستان خنداب فعالیت دارند پرداخت خواهد شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب گفت : این تسهیلات برای حمایت از تولیدات صنایع‌دستی و تحقق شعار سال به فعالان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در شهرستان خنداب پرداخت می شود و در سال تولید، پشتیبانی و رفع موانع تولید، اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می‌شود.
میرزایی ادامه داد: متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان مهر ماه سال جاری برای ارائه مدارک و دریافت این تسهیلات به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مراجعه کنند.
او با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می‌تواند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کند، افزود: امید می رود با حمایت‌های انجام شده از تولیدات صنایع‌دستی استان و معرفی این محصولات در نمایشگاه‌های استانی و ملی، تعداد افراد شاغل به کار در این حوزه تا پایان سال افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار