عروس موقت از قصاص نجات یافت

کد خبر: ۱۰۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 28 September 2015
تابناک بوشهر: زن جوان که مرتکب قتل همسرش با خوراندن قرص برنج شده بود با برگزاری جلسه صلح و سازش و رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت.به گزارش باشگاه خبرنگاران، پنجم مرداد سال 91 زن جوانی با مراجعه به پلیس از مفقود شدن همسرش خبر داد.

آفتاب یزد در ادامه نوشت: با انجام تحقیقات از سوی ماموران، هیچ خبری از مرد 40 ساله به نام اصغر به دست نیامد تا این که ماموران در بررسی‌های تخصصی به زن31 ساله به نام لیلا مشکوک شدند. با احضار زن جوان به پلیس آگاهی تحقیقات از او آغاز شد و سرانجام پانزدهم مرداد به قتل همسرش اعتراف کرد.با ارسال پرونده به شعبه دهم دادسرای امور جنایی، زن جوان در مورد قتل همسرش مدعی شد چند ماه قبل به صورت موقت به عقد اصغر درآمدم. او در این مدت مرا بسیار اذیت کرد تا این که متوجه شدم او نزدیک به 10 میلیون تومان پول نقد دارد، به همین خاطر نقشه قتلش را طراحی کردم. برای اجرای نقشه‌ام تعدادی قرص برنج خریده و پس از خرد کردن قرص‌ها، آن‌ها را داخل کپسول ویتامین گذاشتم و به خورد همسرم دادم.

ساعتی بعد حال اصغر خراب شد و جانش را از دست داد.من نیز جنازه را به اطراف کهریزک برده و در بیابان رها کردم بعد از آن، 10 میلیون و 500 هزار تومان پول او را سرقت کردم. با اعتراف زن جوان و با قبول اتهام قتل، انگیزه‌اش را سرقت پول از همسر موقتش اعلام کرد. پس از اعترافات لیلا، قضات دادگاه او را به قصاص محکوم کردند که این حکم از سوی قضات شعبه سوم دیوان عالی کشور تایید شد.سرانجام متهم در مهر ماه سال گذشته پای چوبه دار قرار گرفت تا از اولیای دم مهلت بگیرد، پس از این که او نتوانست خواسته‌های اولیای دم را برآورده کند، برای بار دوم آذر ماه پای چوبه دار رفت که این بار نیز اولیای دم به او مهلت دادند.

 سرانجام در حالی که قرار بود متهم برای بار سوم پای چوبه دار برود، دیروز در جلسه صلح و سازش که به ریاست قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی برگزار شد اولیای دم از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کردند.زن جوان پس از رهایی از قصاص به زودی بار دیگر در دادگاه محاکمه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار