دولت از فوتبال محلات حمایت می‌کند

فرماندار شهرستان یزد: برای احیا و گسترش فوتبال محلات تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 04 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید محمد رستگاری گفت: با همت و تلاش هیات فوتبال شهرستان یزد برای احیا و گسترش این رشته تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که به جد از آن با همراهی سایر سازمان‌ها حمایت می‌شود.

رستگاری در بررسی راه‌های ارتقای فوتبال محلات یزد افزود: برای توسعه فوتبال شهر یزد باید ابتدا شورای توسعه آن تشکیل شود که در این خصوص با همکاری متولیان ورزش، پیشکسوتان و خبرنگاران پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: توجه به فوتبال محلات موجب کشف استعداد‌ها و تربیت بازیکن برای تیم‌های یزد در لیگ‌های کشوری و ارتقای این رشته و جایگاه آن در کشور است که موضوع مهمی است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برای ایجاد شور و نشاط دوباره در محلات باید به همگانی کردن رشته فوتبال در محلات با همکاری علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی اقدام شود.

مسعود شریعی افزود: موفقیت این رشته جذاب در گروه داشتن طرح و برنامه منسجم و همیشگی و همراه با پیوست فرهنگی و رسانه‌ای است و باید فوتبال محلات به نحو مناسب دیده شود.

وی اظهار کرد: همراهی صنایع، خیران و احساس تکلیف و انجام مسئولیت اجتماعی در کنار همت و همراهی سایر مسئولان نقش مهمی در احیای مجدد فوتبال محلات در شهرستان یزد دارد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد نیز گفت: فوتبال در محلات بستر اصلی زمینه کشف ظرفیت‌ها و شناسایی استعدادهاست و این اداره با همکاری سایر مجموعه‌ها از آن در منطقه حمایت می‌کند.

رضا نارگانی افزود: برای پشتوانه‌سازی فوتبال و حضور در لیگ‌های کشور اول باید به فوتبال محلات که جزو برنامه‌های محوری است بیش از گذشته به خصوص نهاد‌ها و سازمان‌ها همراهی کنند.

وی اظهار کرد: برای احیا و گسترش فوتبال محلات که علاقه‌مندان زیادی وجود دارد به همکاری همگان و ایجاد زمینه لازم نیاز است که امیدواریم دوباره شاهد ارتقای این رشته در کشور باشیم.

همچنین پیشکسوت رسانه و ورزشی‌نویس یزد گفت: فوتبال محلات در این شهرستان سابقه ۴۰ ساله دارد که طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف به رغم اهمیت موضوع به بوته فراموشی سپرده شده است.

علی محمد قادریان افزود: رها کردن فوتبال محلات طی سال‌های گذشته به مرور موجب افت شدید این رشته و تضعیف تیم‌ها و باشگاه‌ها شده و باید دوباره با عزمی جدی و همگانی احیا پیدا کند.

وی اظهار کرد: اگر فوتبال محلات دوباره با همت و همراهی مردم و مسئولان در شهرستان احیا شود به مثابه روشن شدن دوباره چراغ آن است که امیدواریم اقدام مناسب صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار