طرح «یادباد آن روزگاران» در کرج اجرایی شد

کد خبر: ۱۰۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 28 September 2015
شهردار کرج از اجرای طرح معنوی یادباد آن روزگاران در کرج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بیش از پیش مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شده و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های شهدا کند.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود اجرای برنامه‌های فرهنگی در این راستا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اجرای طرح معنوی یادباد آن روزگاران در هفته دفاع مقدس در کرج یکی از برنامه‌هایی است که اجرایی شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح تمثال مبارک شهدای گلگون‌کفن در سراسر کرج به تصویر کشیده و این شهر به نگارخانه شهدا تبدیل می‌شود.

*ایجاد نگارخانه شهدا در کرج

شهردار کرج با اعلام اینکه گوشه‌هایی از زندگی پرافتخار و سراسر حماسه شهدای معظم در نگارخانه‌ای به تصویر شده است، ‌گفت: در این تصاویر رشادت‌ها، استقامت و پایداری شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع از میهن اسلامی و اندرزهای مقدس جمهوری به تصویر کشیده شده است.

ترکاشوند عنوان کرد: این اقدام می‌تواند گوشه‌ای از فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز بشناساند.

به گفته وی بیش از 600 تصویر از حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل که از مساجد شهر کرج روانه مرزها شده‌اند، به دست آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار