دستگاه اسکرابر را بهتر بشناسید.

دستگاه اسکرابر یکی از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی است که صرفا با هدف بهبود عملکرد نظافتی در واحدهای بزرگ صنعتی طراحی و تولید شده است. در ادامه دستگاه اسکرابر را معرفی کرده و مزایای آن را بیان می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 26 January 2022

پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر بسیاری از نیازهای صنایع را برطرف نموده و در رشد و توسعه صنعت نقش قابل توجهی داشته است. در هر صنعتی به تناسب حجم و فعالیت آن تجهیزات خاصی نیاز است و تأمین پیش نیازهای هر بخش صنعتی نقش مستقیمی در بهبود عملکرد آن بهش دارد. نظافت یکی از اصل‌های مهم در هر واحد صنعتی است و این اهمیت و ضرورت در بخش‌هایی از صنعت که گستردگی بیشتری داشته و به صورت مستقیم با سلامت انسان در ارتباطند، پررنگ‌تر می‌شود‌. طبیعتا نظافت و شست و شوی بخش‌ها و سالن‌های بزرگ صنعتی به صورت دستی کار سخت و دشواری است. نظافت به روش‌های سنتی در این محیط‌ها نه تنها به زمان زیادی نیاز دارد بلکه از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه نیست. دستگاه اسکرابر یکی از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی است که صرفا با هدف بهبود عملکرد نظافتی در واحدهای بزرگ صنعتی طراحی و تولید شده است. در ادامه دستگاه اسکرابر را معرفی کرده و مزایای آن را بیان می‌کنیم.

دستگاه اسکرابر را بهتر بشناسید.

دستگاه اسکرابر، زمین شوی صنعتی

اسکرابر یا همان زمین شوی صنعتی همان طور که از نام آن مشخص است، دستگاهی است که برای شست و شو، نظافت و ضدعفونی کردن کف زمین در متراژهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کفشوی صنعتی در بیشتر شرکت‌های بزرگ، مجتمع‌های تجاری، فرودگاه‌ها، کارخانه‌ها، سوله‌های تولیدی و بسیاری از سالن‌های بزرگ و مکان‌های پرتردد که امکان شست و شوی دستی توسط اپراتور وجود ندارد، به کار گرفته می‌شود. اسکرابر از دومخزن مجزا تشکیل شده است. نحوه عملکرد آن به این صورت است که ابتدا مخلوط آب و مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده از مخزن اول بر روی برس مخصوصی که در کف دستگاه تعبیه شده می‌ریزد، برس به صورت چرخشی و دورانی بر روی زمین حرکت کرده و جرم آلودگی را تمیز می‌کند. سپس در مرحله بعد، دستگاه اسکرابر با عملکرد مکش خود آب کثیف و آلودگی را از کف زمین به درون مخزن دوم می‌کشد.‌

بدون شک تمیز کردن کف زمین با تی و وسایل شتستشو دستی یک امر وقت‌گیر است. اگر صحبت در مورد مکان‌های بزرگی نظیر مراکز خرید باشد نه تنها وقت‌گیر است بلکه حتی غیرممکن است. در نتیجه محیط مورد نظر از نظافت کافی برخوردار نخواهد بود و سبب جذب مشتری نخواهد شد به خصوص در شرایط کرونایی حال حاضر که تمیزی محیط چند برابر گذشته حائز اهمیت است. همه ما با ورود به فضاهای بزرگ از خنکی، زیبایی و تمیزی آن لذت می‌بریم اما اگر با ورود به چنین فضایی با کثیفی مواجه شویم به هیچ عنوان دوباره قصد ورود به آن مکان را پیدا نمی‌کنیم. در واقع زیبایی، تمیزی و حتی میزان براق بودن محیط از مواردی است که سبب جذب افراد می‌شود و صاحبان این مکان‌ها به خوبی از این مورد اطلاع دارند. بهترین راه برای کسب این نظافت استفاده از اسکرابر است که به بهترین شیوه، این مهم را ممکن می‌سازد.

دستگاه اسکرابر را بهتر بشناسید.

مزایای دستگاه اسکرابر

این کفشو عملکرد ساده و بهینه‌ای ارائه می‌دهد. ممکن است در ابتدا هزینه‌های خرید آن گران به نظر برسد اما با توجه به کاربری که در دراز مدت ارائه می‌دهد، می‌توان به صرفه اقتصادی و مزایای فوق العاده آن پی برد. هدایت این دستگاه تنها توسط یک اپراتور انجام می‌شود و با توجه به ساختار حرکتی روانی که دارد، تنها با نیروی دست یک اپراتور می‌توان آن را در جهات مختلف حرکت داد. گذشته از عملکرد ویژه‌ای که این دستگاه برای آن منظور طراحی شده، هیچ‌گونه آسیبی به اپراتور نمی‌رساند. در واقع ساختار دستگاه از لحاظ جنبه‌های ایمنی نیز بهینه شده است. برای استفاده از این دستگاه هیچ لزومی به تعطیلی واحدهای تولیدی یا مراکز تجاری پررفت و آمد نیست چون  استفاده از این دستگاه هیچ‌گونه مزاحمتی در رفت و آمد سایر افراد و فعالیت اپراتورها ایجاد نمی‌کند.

گذشته از این که دستگاه اسکرابر به خوبی تمام سطح زمین را تمیز کرده و جلا می‌بخشد، نقش مهمی در ضدعفونی سطوح نیز ایفا می‌کند. از این‌رو استفاده از این دستگاه در روزهایی که تمام مردم درگیر ویروس منحوس کرونا بودند، به شدت مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است. استفاده از این دستگاه به تخصص خاصی نیاز ندارد، تنها کافی است بر اساس دفترچه راهنمایی که معمولا با دستگاه عرضه می‌شود، در مقدار آب مخزن و ترکیب شوینده‌ها دقت داشته باشید.‌

استفاده از کفشوی صنعتی به خصوص در مراکز بزرگ سبب می­‌شود که نه تنها از حجم کاری نیروی انسانی کاسته شود و بهره­‌وری آنها زیادتر شود بلکه باعث می­‌شود که در مدت زمان کمتر و بدون اینکه آسیب فیزیکی به کارکنان وارد شود محیط به خوبی نظافت شود. اما همانطور که اشاره کردیم یکی از انواع کف­ساب‌ها، اسکرابر نوع دستی می­‌باشد. در مدل کفشوی صنعتی دستی که نقش مهمی در نظافت کردن محیط‌­های با مساحت کم دارد از لحاظ شکل ظاهری و نحوه هدایت‌پذیری با نوع خودرویی متفاوت هستند اما از لحاظ فنی و کیفیت کار یکی هستند و اجزای تشکیل­‌دهنده آنها تقریباً یکی می­‌باشد. در اسکرابر دستی اگر چه هدایت آن توسط نیروی انسانی صورت می­‌گیرد اما این موتورهای الکتریکی دستگاه هستند که موجب حرکت برس­‌ها می­‌شوند و نیازی نیست که کاربر نیروی خاصی را صرف این کار نماید. همچنین این نوع دستگاه به دو صورت باتری‌­دار و کابلی عرضه می‌­شوند که در محیط­‌های پر رفت و آمد یا مکان‌­هایی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد نوع باتری‌­دار کارایی دارد.

دستگاه اسکرابر را بهتر بشناسید.

بهترین شرکت فروش دستگاه اسکرابر 

هر دستگاهی که در برندهای مختلفی تولید می‌شود، طبیعتا دارای سطح کیفی مختلفی است. برای این که بتوانید در استفاده از کفشوی صنعتی به عملکرد بهینه‌ای برسید و سال‌ها بدون هیچ مشکلی از دستگاه استفاده کنید، بهتر است از بین برند معتبر خرید کنید. با خرید از یک فروشگاه معتبر ضمن اطمینان از کیفیت دستگاه، می‌توانید از مزایای قیمت‌های رقابتی آن نیز بهرمند شوید. شرکت فلامک ماشین به عنوان برترین شرکت فروش دستگاه اسکرابر در سال ۱۳۷۳ تأسیس شده است. این شرکت با کمپانی آی پی سی گروپ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع تجهیزات نظافتی و دستگاه‌های کفشو همکاری دارد. شرکت فلامک ماشین از مهندسین باتجربه و متخصصی تشکیل شده که با ارائه خدمات مشاوره تخصصی شما را در جهت خرید دستگاه متناسب با نیاز کاربری راهنمایی می‌کنند. تمام دستگاه‌های عرضه شده در این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند. از این‌رو می‌توانید با اطمینان به خرید دستگاه اسکرابر بپردازید و ازمزایای قیمت‌های رقابتی آن بهرمند شوید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد سایت شرکت شوید.

http://www.falamakmachine.com/

8 - 88535444 (021) 2088156 0912

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار