توقیف سمند حامل ۷۰ کیلو تریاک در ماهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت در بازرسی از یک خودروی سمند ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 09 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک به وسیله یک دستگاه خودروی سمند به داخل شهر کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران با قرار گرفتن در مسیر تردد خودروی حامل مواد مخدر، در یک اقدام غافلگیرانه سمند مورد نظر و یک دستگاه پراید اسکورت آن را متوقف و ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۷۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره عزم جدی پلیس برای مبارزه با معضل مواد مخدر، گفت: شهروندان عزیز می توانند برای کاهش آسیب های حاصل از مواد مخدر در جامعه با معرفی افراد فعال در زمینه خرید و فروش این بلای خانمان سوز از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس، نقش خود در این زمینه را ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار