آموزش غیرحضوری دانش آموزان در شهرهای قرمز تمدید شد

استاندار مرکزی گفت: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی اکثر شهرستان ها، آموزش غیرحضوری دانش آموزان تا پایان هفته ی جاری تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 26 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گفت: به احتمال زیاد هفته آینده پایان وضعیت قرمز کرونایی اعلام و آموزش حضور دانش‌آموزان در دستور کار قرار می‌گیرد که معلمان، کادر آموزشی، دانش‌آموزان و خانواده‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.
وی افزود: آموزش غیرحضوری در دانشگاه‌ها در دستور کار نیست و هم کلاس‌ها و هم امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: موج ششم کرونا با وجود تکثیر زیاد و عدم اعمال محدودیت‌ها نسبت به پنج موج گذشته، با زحمات کادر درمان و همکاری مردم شرایط مطلوب‌تری نسبت به گذشته داشت اما در عین حال مردم باید همچنان نسبت به واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.
استاندار مرکزی یادآورشد: ظرفیت پی آی سی یو کودکان مراکز درمانی استان مرکزی با همت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به سه برابر افزایش یافت که اقدام مهمی در راستای درمان بیماران کرونایی است.
مخلص الائمه افزود: فرمانداران به خصوص در شهرستان‌های ساوه و دلیجان باید نسبت به واکسیناسیون اتباع خارجی توجه داشته باشند.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها و تشکل‌های مردمی همچنان آگاهی بخشی عمومی برای واکسیناسیون کرونا را در دستور کار قرار دهند و امیدواریم تا پایان سال و از آغاز سال آینده شرایط پایدار و کم مخاطره‌ای داشته باشیم.
وی افزود: اینکه ۹۰‌ درصد متوفیان کرونا کمتر از ۷۰ سال هیچ نوبت واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، نشان از اهمیت واکسن دارد و با وجود رایگان بودن و در دسترس بودن انواع واکسن‌ها برخی افراد نسبت به این مهم بی توجه هستند که ظلم آشکاری به خانواده خود می‌کنند.
مخلص الائمه اضافه کرد: شهرستان‌هایی که به دلایل غیر علمی و کارشناسی از فرآیند واکسیناسیون فاصله گرفته‌اند تقاضا می‌شود نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
استاندار مرکزی گفت: ظرف امروز یا فردا محدودیت‌های ناظر بر رنگ‌بندی‌ها از ستاد ملی اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار