گران فروشی تخلف اصناف در روزهای پایانی سال

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس :در روز‌های پایانی سال شاهد وقوع برخی تخلفات هستیم که تلاش می‌شود با تشدید نظارت بر توزیع و عرضه کالا‌های اساسی تخلفات این حوزه به حداقل کاهش یابد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 13 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بر اساس دستور رییس سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر برخورد قاطع با گرانفروشی خصوصا در حوزه کالا‌های اساسی، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی بر مراکز تولید و توزیع این کالا‌ها متمرکز شده است.
غلامرضا سالاری افزود: در روز‌های پایانی سال شاهد وقوع برخی تخلفات هستیم که تلاش می‌شود با تشدید نظارت بر توزیع و عرضه کالا‌های اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، مرغ، تخم مرغ، میوه و گوشت قرمز، تخلفات این حوزه به حداقل کاهش یابد.

سالاری با بیان اینکه گرانفروشی در صدر تخلفات واحد‌های صنفی در این روز‌ها است اضافه کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و حتی ایام تعطیل در سطح شهر حضور فعال دارند و پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها، با سرعت و جدیت رسیدگی و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس نظارت شهروندان را بعنوان یک مولفه مهم در کاهش تخلفات یادآور شد و اظهار داشت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف گزارش کنند تا با بررسی موضوع در گشت‌های مشترک، ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفن اعمال قانون شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار