وضعیت ذخیره آرد در سیلو‌های قم مناسب است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: وضعیت ذخیره آرد در سیلو‌های استان قم مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد و هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پز‌ها در قم نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 11 May 2022

به گزارش تابناک قم، سعید محمدی گفت: هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پز‌ها در قم نخواهیم داشت و نانوایی‌ها مکلفند نان را با همان قیمت قبل به مردم عرضه کنند و با هر گونه تخلف گران فروشی و کم فروشی در این زمینه برخورد جدی و قانونی می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: واحد‌هایی که نان‌های حجیم، نیمه حجیم و صنعتی پخت می‌کردند دیگر یارانه‌ای برای آرد دریافت نخواهند کرد و آن‌ها می‌بایست محصولات خود را با قیمت تمام شده عرضه کنند و به صورت رقابتی می‌بایست به فعالیت خود ادامه دهند.

محمدی با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایی‌های سنتی در قم همانند گذشته تأمین و در اختیار آنان قرار می‌گیرد گفت: وضعیت ذخیره آرد در سیلو‌های استان قم نیز مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی برای نان‌های سنتی مانند سنگک، تافتون، بربری و لواش نخواهیم داشت و شهروندان قمی می‌توانند تخلفات در این خصوص را گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار