افتتاح شعبه حل اختلاف ویژه شرکت های دانش بنیان در البرز/ بزرگترین‌ موانع تولید با اجرای این طرح برطرف خواهد شد

 شعبه حل اختلاف ویژه شرکت های دانش بنیان استان البرز در پارک علم و فناوری این استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 14 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» رییس جهاد دانشگاهی کشور در آیین افتتاح شعبه۴۴ توسعه حل اختلاف شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز گفت: اجرای این طرح می‌تواند موانع بزرگی را از جلوی پای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور بردارد. 

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی افزود: یکی از بزرگترین موانع تولید و یکی از بزرگترین‌ چالش‌های رشد شرکت‌های دانش‌بنیان با اجرای این طرح برطرف خواهد شد. همچنین اجرای این طرح اقدامی بی‌سابقه است و برای اولین بار می‌بینیم که چنین حرکتی صورت می‌گیرد. 
وی گفت: باید به طراحان این طرح و قوه قضاییه که بسیار فعالانه، مشتاقانه و خودجوش این حرکت را آغاز کردند،تبریک گفت.

رییس جهاد دانشگاهی کشور بیان داشت: با توجه به اهمیت این طرح و تاثیرات مثبتی که روی اکوسیستم و زیست بوم دانش‌بنیان دارد بر خود فرض دانستم که در این برنامه حضور پیدا کنم.

مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز نیز   ضمن تبریک ایام نورانی عید قربان و غدیر با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه شرکت های دانش بنیان باید خروجی قابل قبول در تولید ناخالص داخلی استان داشته باشد، گفت: دستاوردهای اقتصاد دانش بنیان باید در زندگی مردم دیده شود و اگر این اتفاق نیافتد نمی توانیم بگوییم کار ویژه ای را انجام داده ایم.
وی از راه اندازی پردیس غرب کشور توسط جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت : این ماموریت با همکاری و تلاش پارک علم و فناوری البرز دنبال می شود.

در این آیین مهدی عباسی،  دکترحمیدرضا بابایی،  حسن علیزاده ، امیر رضا برکتین ، سیدهادی حسینی، سید سجاد سادات رسول، خشایار خوش آرا، علی اصغر صلواتی و   عنایت اله محرابی به عنوان صلح یار ثبت ستاد استان البرز از سوی رییس کل دادگستری استان البرز حکم انتصاب گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار