تاکید معاون فرماندار اهواز بر نظارت بهداشتی در آیین‌های عزاداری و تهیه نذورات

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: برگزاری آیین‌های عزاداری محرم و صفر و تهیه نذورات باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با نظارت مراکز بهداشت شرق و غرب و اداره تبلیغات اسلامی اهواز انجام شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 26 July 2022

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، سید مجید صالحی در نشست ستاد هماهنگی برگزاری آیین های عزاداری محرم و صفر شهرستان اهواز بیان کرد: با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، برنامه‌های ویژه ماه محرم به ویژه  در بخش پخت غذا و توزیع نذورات در موکب‌ها و هیات های سطح شهرستان باید با نظارت بهداشت انجام شود.

وی ادامه داد: فضاسازی ویژه ماه های محرم و صفر توسط شهرداری و ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان اهواز به خوبی انجام گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز با تاکید بر هماهنگی هیات‌های عزاداری اهواز با ادارات و دستگاه‌های اجرایی، گفت: حدود ۵۰۰ هیات و موکب در سطح اهواز فعالیت می‌کنند که ادارات، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت های مستقر در اهواز در راستای مسوولیت اجتماعی خود، برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این آیین ها به صورت قانونی همکاری لازم را با هیات ها و مواکب داشته باشند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه “شمیم حسینی” در اهواز بیان کرد: این نماشگاه ویژه ماه های محرم و صفر روز چهارشنبه پنجم مرداد در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز گشایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار