اجرای برنامه «بشنو و باورنكن» در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان

ویژه برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر با عنوان «بشنو و باورنكن» در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برگزار مي شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 26 June 2022

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی  اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر ویژه برنامه اي با عنوان «بشنو و باور نکن» از سوي اداره اجتماعی و مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان و با همکاری ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق ۱۵ گانه شهرداري اصفهان برنامه ريزي شده و در حال اجرا است.

سعید امامی اظهار داشت: برپايي غرفه های مشاوره با عنوان "از من بپرس"، اجراي نمایش تئاتر خیابانی و سیر نمایشگاهی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از جمله بخش هاي اين ويژه برنامه بوده كه در 30  محله از جمله نا‍ژوان، حصه، گورت، محله جلوان، رهنان، كردآباد، دارك، سودان، ميرداماد، دهنو و ... ميزبان شهروندان و آگاهي بخشي به آنها است.

وي  با اشاره به اينكه شعار واحد امسال در سراسر کشور «همه با هم نه به اعتیاد» و «یاریگر هم باشیم » است، افزود: اين ويژه برنامه از سوم تيرماه آغاز شده و تا 21 تيرماه  ادامه خواهد داشت كه به تفكيك مناطق براساس برنامه ريزي صورت گرفته از ساعت 17:30 برگزار مي شود.

گفتني است؛ علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت زمانبندي جدول محلات در هر منطقه مي توانند با شماره 32240124 تماس حاصل كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار