مسکن مهر فولادشهر نیازمند آتش‌نشانی

شهردار فولادشهر گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای مسکن مهر فولادشهر در پذیرش جمعیت، این پروژه عظیم نیاز به دو ایستگاه آتش‌نشانی دارد که در صورت واگذاری زمین، شهرداری ساخت این ایستگاه‌ها را تقبل می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس حسین امیری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: شهرداری فولادشهر در رابطه با هدایت آب‌های سطحی در سال جاری 15 میلیارد ریال هزینه کرده و برای اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی فضای سبز شهر نیز در بودجه سال آینده بالغ بر 50 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی افزود: پروژه انتقال پساب یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری فولادشهر است که برای اجرای آن تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده و بر اساس برآورد صورت گرفته حدود 30 میلیارد ریال دیگر تا اتمام پروژه باید هزینه شود.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: شهرداری فولادشهر علاوه بر تامین قسمتی از آب مورد نیاز فضای سبز با کاهش فشار بر سفره‌های آب زیرزمینی این اقدام زیست‌محیطی بسیار مهم را نیز مدنظر قرار داده است.

وی ادامه داد: برای ساخت ایستگاه پمپاژ و استانداردسازی پساب در کنار تصفیه‌خانه پیگیر اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها هستیم که مراحل اولیه اخذ این مجوز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره‌کل محیط زیست به اتمام رسیده است.

امیری متذکر شد: در صورت تشکیل جلسه کمیسیون مربوطه مجوز نهایی در این‌باره اخذ خواهد شد و شهرداری می‌تواند پروژه ایستگاه پمپاژ را آغاز و با تلاش مضاعف تا اوایل تابستان سال آینده به بهره‌برداری برساند.

وی در پایان با اشاره به نیاز مسکن مهر به ایستگاه آتش‌نشانی، اضافه کرد: با توجه به جمعیت ساکن در مسکن مهر و ظرفیت بسیار بالای آن در پذیرش جمعیت نیاز به دو ایستگاه آتش‌نشانی در آن منطقه است که در صورت واگذاری زمین، شهرداری ساخت آن را تقبل می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار