معاون سازمان بسیج:

سردار سلیمانی عصاره انقلاب و نماد مقاومت در جهان اسلام است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج قاسم سلیمانی، به عنوان عصاره انقلاب اسلامی، از نفس خود عبور کرد و با شهادتش در قلب ملت ایران و جهان اسلام به عنوان نماد مقاومت جاویدان شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 03 January 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار حسین معروفی روز سه‌شنبه در آیینی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم سمنان ابراز داشت: شهید سلیمانی تربیت شده در مکتب عاشورا و امامین انقلاب است و اخلاص در عمل و کار برای رضای خداوند متعال از شاخص‌ترین ویژگی های شهید سلیمانی است.
وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران ملتی هوشمند است که با هدایت الهی امام خمینی(ره) همه اقوام و مذاهب در سرنگونی حکومت طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در برهه‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با یاری خداوند متعال و با دست خالی در مقابل اجانب ایستادگی کردند.
️وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت در جنگ نابرابر ملت ایران در برابر نظام سلطه، گفت: خودباوری در دوران سازندگی و عبور از شرایط سخت فتنه سال۸۸ و خلق حماسه ٩ دی نشان هوشمندی ملت بزرگ ایران بود.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حماسه ۹ دی پیام ملت ایران این بود که ما نمی گذاریم واقعه کربلا دوباره تکرار شود و این از نشانه‌های هوشمندی مردم ایران است.
وی با تأکید بر اینکه پیام ما به بدخواهان نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ایران این است که هوشمندی ملت‌ ایران و نظام اسلامی این راهبرد انشقاق به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این نظام و حکومت در گام دوم انقلاب به صاحب اصلی آن خواهد رسید.
️سردار معروفی افزود: دشمنان بدانند که امروز انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ایران بر اساس معیار اباعبدالله الحسین(ع) است و در این منطق بن بست ها شکسته می شود و این یک واقعیت و حقیقت است که این انقلاب صاحب دارد و منطق این ملت منطق عاشورا است.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج اظهارداشت: ذوب در ولایت و معرفت به ولایت در نظام فکری شهید سلیمانی و اعتقاد به فداشدن در راه حقیقت دین و ولایت از او یک شخصیت برجسته ساخت.
دی ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار داد و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار