حقوق کارکنان حداقل بگیر شهرداری ساری ترمیم شد

کد خبر: ۱۱۰۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 16 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، شهردار ساری در گفت و گویی اظهار داشت:

حقوق کارکنان حداقل بگیر شهرداری ساری ترمیم شد و املاک توقیفی شهرداری از سال‌های گذشته رفع توقیف شد.


به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محمد رضایی فرح‌آبادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری بابیان اینکه به دستور محمد حسین قبادی شهردار ساری مقرر شد تا جهت ترمیم حقوق پاکبانان، مبلغی تحت عنوان رفاهیات در احکام کارگزینی آن‌ها اعمال شود، گفت: هدف از این اقدام قدردانی از تلاش‌های این قشر از کارکنان شهرداری و افزایش انگیزه مضاعف‌تر برای تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی افزود: همچنین به دستور شهردار مبلغی به‌صورت پلکانی بر حقوق کارمندان اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد معین (حداقل حقوق) بر اساس احکام کارگزینی و در قالب رفاهیات پرداخت شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری اظهار کرد: با توجه به اینکه حق ایاب و ذهاب و رفاهیات از سال ۹۲ هیچ‌گونه تغییری نداشت این موضوع نیز در دستور کار شهردار ساری قرار گرفت و پرداختی‌ها از ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصد نسبت به مدت‌زمان ذکرشده افزایش پیدا کرد.

رضایی فرح‌آبادی به بدهی‌های شهرداری ساری به سازمان تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های شهردار ساری و نمایندگان مردم ساری و میاندورد در خانه ملت و دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگروهی برای بررسی مجدد بدهی بیمه بین شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی تشکیل و بنا شد تا بدهی‌ها به‌صورت تقسیطی پس از تعدیل بدهی‌ها به این سازمان پرداخت شود. همچنین املاک توقیفی شهرداری از سال‌های گذشته رفع توقیف شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار