برگزاری آیین ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی در کانون پرورش فکری خوی با محوریت آب

هم‌زمان با آیین برگزاری مراسم ثبت ملی قصه گویی در کشور این مراسم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خوی با محوریت آب ، مدیریت مصرف آب با حضور اعضای کانون، پیشکسوتان، مفاخر و هنرمندان ، ا سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۹:۳۰ زنگ قصه‌گویی در شهرستان خوی برگزار شد .
کد خبر: ۱۱۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 14 June 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی ضمن ابراز خرسندی از ثبت ملی قصه‌گویی در تقویم کشور گفت: امروز دورهم جمع شدیم تا از اهمیت قصه در حوزه تعلیم و تربیت بگوییم و نقش آن را در توسعه خلاقیت و شکوفایی استعداد‌های کودکان ونوجوانان تبیین کنیم.
مجید خلخالی افزود: ثبت ملی قصه‌گویی در تقویم ایران فرصتی است تا این سرمایه معنوی و میراث کهن، جایگاه خود را درحوزه تعلیم و تربیت به شکل بهتر ییدا نموده و به انتقال موثر فرهنگی و توسعه فرهنگ به خصوص در حوزه کودکان و نوجوانان منجر شود.
خلخالی با اشاره به اهمیت قصه گویی در تبین اهداف گفت :با استفاده از قصه گویی می توانیم مفاهیم و آموزشهای مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب را به طور مصداقی به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم .
وی در ادامه به اهمیت آب و صرفه جویی این ماده حیات بخش اشاره کرد و افزود : باید با استفاده از تمامی ابزارها به آموزش و فرهنگ سازی آب اهتمام بورزیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم .
کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی تصریح کرد : با توجه به آغاز فصل تابستان و هفته صرفه جویی در مصرف آب و افزایش مصرف شهروندان شرکت آب و فاضلاب در تلاش است تا با تولید محتوای فرهنگی بتواند فرهنگ سازی مناسب در این حوزه انجام دهد .
در ادامه قصه گویان کانون به قصه گویی با موضوعات آب ، معرفی سامانه 122، فرهنگ استفاده از آب و .... پرداختند .
دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار